فوتبال دنیا، نشریه تایمز: یوونتوس تیم بعدی داوید دخه آ خواهد بود

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - نشریه معروف چاپ لندن از انتقال سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس اطلاع داد.

فوتبال دنیا، نشریه تایمز: یوونتوس تیم بعدی داوید دخه آ خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، نشریه تایمز لندن به نقل از یک منبع مطلع نوشته که باشگاه یوونتوس درصدد است داوید دخه آ را به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

نشریه معروف چاپ لندن به نقل از این منبع نوشت که ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد نگران از دست دادن دخه آ و رفتن او به یوونتوس شده و از بانوی پیر به عنوان باشگاهی با هنر جذب بازیکنان طراز اول در ازای هیچ چیز یاد نموده است.

این منبع مطلع که نخواسته نامش فاش گردد، به تایمز گفت: دخه آ سه شنبه شب (در مصاف خانگی منچستریونایتد و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا) مقابل تیم آینده اش بازی کرد. یوونتوس در عقد قراردادهای هوشمندانه استاد است. اگر یونایتد او را در زمستان نفروشد، یوونتوس تا سرانجام قرارداد دخه آ منتظرش می ماند.

یوونتوس سابقه خرید بازیکنان آزاد از منچستریونایتد را دارد و 6 سال پیش این کار را با جذب پل پوگبا انجام داد، همان بازیکنی که 4 سال بعد او را در ازای 110 میلیون یورو به شیاطین سرخ فروخت. دستمزد دخه آ در منچستریونایتد افزایش پیدا می نماید

در همین حال نشریه تایمز نوشت:یوونتوس برای جذب دخه آ در موضع قدرت است. او تنها تا سرانجام فصل جاری با منچستریونایتد قرارداد دارد و هنوز آن را تمدید ننموده است. مشتری قبلی او رئال مادرید هم که اقدام به خرید تیبو کورتوا نموده است.

دخه آ سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست و در این تیم بیش از 300 بازی انجام داده و با این تیم یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ اروپا شده است. او اما 5 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2413

به "فوتبال دنیا، نشریه تایمز: یوونتوس تیم بعدی داوید دخه آ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نشریه تایمز: یوونتوس تیم بعدی داوید دخه آ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید