استارت صبحگاهی ایران با یک مدال طلا و یک برنز

به گزارش بلاگ پو، در آغاز ششمین روز بازی های پارالمپیک و در مسابقات پرش طول یک مدال طلای ارزشمند برای کاروان پارالمپیکی ایران به دست آورد. مسابقات پرش طول بازی های پارالمپیک توکیو در کلاس T 12 با حضور 10 ورزشکار از کشور های آذربایجان، کوبا، سوئد، ازبکستان، آلمان، بلاروس و ایران برگزار شد.

استارت صبحگاهی ایران با یک مدال طلا و یک برنز

در این مسابقات که در ورزشگاه المپیک توکیو برگزار گشت، خسروانی توانست با ثبت رکورد 7 متر و 21 سانتی متر به مدال طلا دست پیدا کند.

او در پرش اول خود خطا کرد، اما در پرش دوم با ثبت رکورد 7 متر و 21 سانتی متر هم رکورد شخصی اش را شکست و هم به مدال طلا دست پیدا کرد.

ورزشکار کوبا ساوون پینه دا هم با ثبت 7 متر و 16 سانتی متر توانست به مدال نقره برسد. مدال برنز هم به سعید نجف زاده از آذربایجان رسید که 7 متر و 3 سانتی متر پرید.

یک برنز در وزنه برداری

همچنین ملی پوش پاراوزنه برداری ایران با مهار وزنه 231 کیلوگرم به مدال برنز بازی های پارالمپیک در دسته 107 کیلوگرم رسید. روز آخر رقابت های پاراوزنه بازی های پارالمپیک توکیو رقابت دسته 107 کیلوگرم در سالن اینترنشنال فروم شهر توکیو برگزارشد که سامان رضی نماینده ایران در این دسته به رقابت پرداخت و با رکورد 231 کیلوگرم مدال برنز گرفت.

کادر فنی برای نخستین حرکت سامان رضی درخواست وزنه 231 کیلوگرم را دادند که رضی در مهار آن ناموفق بود. داوران این مسابقه به سامان رضی برای حرکت نخست 2 چراغ قرمز و یک چراغ سفید دادند.

رضی در دومین حرکت وزنه 231 کیلوگرمی را به راحتی مهار کرد تا شانس خود را برای رسیدن به سکو افزایش دهد.

ملی پوش دسته 107 کیلوگرم که با 231 کیلوگرم مدال برنزش قطعی شده بود پشت وزنه 233 کیلوگرم قرار گرفت، اما در مهار آن ناموفق بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53529

به "استارت صبحگاهی ایران با یک مدال طلا و یک برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت صبحگاهی ایران با یک مدال طلا و یک برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید