استاندار: سال جهش تولید سالی پراهمیت برای گردشگری استان گلستان است

به گزارش بلاگ پو، استاندار گلستان در دیدار با مدیرعامل گروه هتل های ایران گردی و جهان گردی گفت: با توجه به اهتمام دستگاه های اجرایی و همراهی مردم، سال 99 که با عنوان جهش تولید مزین شده می تواند برای صنعت گردشگری استان پراهمیت باشد.

استاندار: سال جهش تولید سالی پراهمیت برای گردشگری استان گلستان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، روز پنجشنبه 4 اردیبهشت نشستی با حضور هادی حق شناس استاندار، محمدرضا پوینده مدیرعامل گروه هتل های ایران گردی و جهان گردی و احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در محل استانداری گلستان برگزار گشت.

هادی حق شناس استاندار گلستان در این دیدار با اشاره به تأثیرات شیوع ویروس کرونا در بخش های مختلف گفت: شرایط گردشگری، هتل ها و اقامت ها با توجه به نبود پذیرش در این دوران، بی تردید در شرایط پساکرونا بهبود خواهد یافت.

او شرح داد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدید سلامتی افراد جامعه، ضربه های سختی در ایران و سایر کشورها به صنایعی از جنس گردشگری وارد آورد.

استاندار گلستان سال گذشته را به دلیل وقوع سیل و کرونا سال سختی دانست و اضافه کرد: امیدواریم بخش قابل توجه از سفرها و گردشگری هایی که در ایام نوروز به دلیل شیوع کرونا شکل نگرفت، در آینده نزدیک با رفع کامل این ویروس ازسرگیری شود.

او ظرفیت های گلستان در عرصه گردشگری را منحصربه فرد خواند و گفت: گردشگران در گلستان با فضای بی نظیر طبیعی روبرو می شوند و می توانند علاوه بر آثار ارزشمند تاریخی، اقلیم های مختلف جغرافیایی را درزمانی کوتاه به صورت عینی تجربی کنند.

همچنین در این دیدار محمدرضا پوینده با اشاره به ظرفیت های گلستان ابراز امیدواری کرد، با همکاری استانداری و تلاش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شاهد رشد و توسعه صنعت گردشگری در نگارستان ایران باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24627

به "استاندار: سال جهش تولید سالی پراهمیت برای گردشگری استان گلستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: سال جهش تولید سالی پراهمیت برای گردشگری استان گلستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید