استقرار آتش نشانان در جهت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از استقرار 46 آتش نشان در مسیرهای راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر اطلاع داد.

استقرار آتش نشانان در جهت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی محکومیت آشوب های اخیر در تهران، اظهار کرد: 46 آتش نشان تهرانی از ساعتی قبل از شروع مراسم در 16 نقطه معین شده در جهت راهپیمایی حضور پیدا می نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان این که حضور آتش نشانان تا پایان مراسم و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت، گفت: آتش نشانان با استفاده از 26 دستگاه خودرو سبک، سنگین و موتورسیکلت در نقاط معین شده مستقر می شوند.

وی توضیح داد: تعدادی از رؤسای ایستگاه های آتش نشانی نیز به صورت سیار در محدوده های مدنظر گشت زنی و ضمن رصد ایمنی در محدوده های مدنظر، از آتش نشانان مستقر سرکشی می نمایند.

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه 4 آذر ماه 98 از ساعت 14:30 شروع می گردد و مردم در میدان انقلاب و خیابان های اطراف آن تجمع و راهپیمایی خواهند کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16301

به "استقرار آتش نشانان در جهت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار آتش نشانان در جهت راهپیمایی محکومیت اغتشاشات تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید