اسکوچیچ: به صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار خوشبین هستم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برنامه هایش در یک سال گذشته در تیم ملی گفت: در یک سال گذشته کرونا در سطح جهان به سطح گسترده ای پخش و باعث مسائل فراوانی برای تیم ملی ایجاد شد. کرونا باعث شد بارها و بارها تمرینات تیم ملی به تاخیر و تعویق بیافتد. همین مسئله مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد و باعث شد روش های زیادی را بررسی و تحلیل کنیم.

اسکوچیچ: به صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار خوشبین هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: این مسائل باعث شد تا خلا زمانی متفاوتی در یک سال گذشته به وجود بیاید. ما از این خلا برای بررسی و بررسی بازیکنان خود استفاده کردیم. در طول یک سال گذشته بازی های مختلفی را تماشا کردیم. حتی سفرهایی به شهرهای مختلف ایران و حتی خارج از ایران داشتیم. از جمله آنها می توانم به سفر بلژیک، روسیه و کرواسی اشاره کنم.

اسکوچیچ تاکید کرد: علاوه بر این، در این مدت توانستیم دو کمپ تمرینی در ازبکستان و بوسنی برگزار کنیم. همچنین ایده این را داشتیم تا با تیم مالی در ترکیه بازی کنیم ولی به خاطر همان مسائل مربوط به کرونا این بازی در لحظه آخر منتفی شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: ما از بازی با بوسنی و ازبکستان راضی بودیم. برای ما بازی های بسیار خوبی بود. در این دو مسابقه سیستم های جدید را امتحان کردیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن به تغییرات جواب دادند.

اسکوچیچ در خاتمه گفت: ما همچنین در این ماه یک کمپ در تهران داریم و با سوریه بازی محبت آمیز خواهیم داشت. امیدوارم که این کمپ کمک کند تا راه حل ها و روش های تازه ای برای پیاده کردن ایده ها پیدا کنیم. خیلی خوشبین هستم و با این بازیکنان بسیار امیدوار هستیم که به جام جهانی برسیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45502

به "اسکوچیچ: به صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار خوشبین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: به صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار خوشبین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید