اطلاعیه مهم برای طرفداران استقلال و پرسپولیس ، شرایط حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل 1401-1402 اعلام شد.

اطلاعیه مهم برای طرفداران استقلال و پرسپولیس ، شرایط حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر عدم حضور تماشاگران به آگاهی می رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل طرفداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم می توانند طبق پروتکل ها و دستورالعمل های قبلی تا سقف 30 درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی نمایند.

لازم به ذکر است که طرفداران استقلال برای بازی هفته اول مقابل سپاهان بلیت این مسابقه را تهیه نموده بودند اما به علت اخلال بوجود آمده در سیستم بلیت فروشی هزینه بلیت ها به تماشاگران برگردانده شد و طرفداران پیروز به حضور در ورزشگاه نشدند.

تیم پرسپولیس این هفته در رقابت های لیگ برتر میزبان تیم فولاد است و با توجه به این اطلاعیه طرفداران این باشگاه می توانند پس از تهیه بلیت برای تماشا بازی تیم پرسپولیس به ورزشگاه بروند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65978

به "اطلاعیه مهم برای طرفداران استقلال و پرسپولیس ، شرایط حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مهم برای طرفداران استقلال و پرسپولیس ، شرایط حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید