اعتراض نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو به وزیر ورزش

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در پی اعتراض سه نفر از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو، جلسه تجدید نظر کمیسیون تطبیق وزارت ورزش روز گذشته تشکیل جلسه داد و در نهایت مدارک هر سه نفر را برای بار دوم رد کرد. در همین خصوص علی اسنفدیاری با بیان شائبه مهندسی انتخابات این فدراسیون با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان جلوگیری از این امر شد. در این نامه آمده است:

اعتراض نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو به وزیر ورزش

جناب آقای مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام

احتراماً به استحضار آن مقام محترم می رساند: اینجانب علی اسفندیاری نامزد حضور در انتخابات فدراسیون ووشو، نسبت به فرایند آنالیز مدارک مدیریتی از سوی کمیسیون تطبیق اعتراض داشته و خواهان آنالیز مجدد و دقیق تر مدارک اینجانب را دارم.

بنده با در اختیار داشتن مدرک دکترای ورزش، بیش از 20 سال در این رشته فعالیت داشته و از سال 1390 تا کنون مسئول انجمن ووشو دانشجویان هستم. طبق آئین نامه انتخابات مجامع فدراسیون های ورزشی، مسئله ای برای حضور در انتخابات ندارم و واقعاً جای تعحب دارد که چرا کمیسیون تطبیق در دو مرحله آنالیز مدارک من را تائید ننموده است.

برای حضور در این انتخابات در مهلت قانونی 11 نفر ثبت نام کردند که کمیسیون تطبیق مدارک تنها شش نفر را تائید نموده است. این در حالیست که هستند در بین همین شش نفر، افرادی که سوابق مدیریتی قابل تائیدی ندارند و جای تعجب دارد که چگونه مورد تائید قرار گرفته اند.

بر همین اساس از حضرتعالی درخواست دارم دستور فرمائید به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از بروز شائبه مهندسی انتخابات، کمیسیون تطبیق با حضوری افرادی که در موضوع انتخابات فدراسیون ذینفع نباشند، تشکیل و یکبار دیگر مدارک مدیریتی همه نفرات مورد آنالیز قرار گیرد که در صورت چنین اقدامی احتمال تغییر در بین نفرات تائید شده بسیار زیاد است.

در انتها به عرض آن مقام محترم می رساند در صورت ادامه فرایند فعلی، این حق را برای خود قائلم که برای رسیدن به حق قانونی خود از سوی مراجع ذیصلاح موضوع را پیگیری نمایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26139

به "اعتراض نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو به وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو به وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید