اعترافات، فرناندو ردوندو

به گزارش بلاگ پو، هافبک آرژانتینی با جنجال رئال مادرید را ترک کرد و در میلان با بدشانسی روبرو شد تا جایی که مدت ها نتوانست در میادین حاضر شود.

اعترافات، فرناندو ردوندو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، فرناندو ردوندو به شکل عجیبی رئال مادرید را ترک کرد و هواداران با برنامه قبلی تجمع کردند تا مانع این اتفاق شوند. بالافاصله پس از حضور در میلان یک مصدومیت دوران ورزشی اش را تحت تاثیر قرار داد و بیش از دو سال نتوانست در میادین بازی کند. آن دوران برایش مانند شکنجه سپری شد.

جدایی از رئال مادرید

ردوندو با حضور فلورنتینورس به عنوان رییس باشگاه در سال 2000 رئال مادرید را ترک کرد. این اتفاق هواداران را خیلی تحت تاثیر قرار داد و آن ها برای این که مانع جدایی هافبک آرژانتینی شوند تظاهرات به راه انداختند.

فلورنتینو در کمپین خود اعلام کرد لوییس فیگو را به تیم می آورد. این جابجایی هزینه بر بود و میلان برای امضای قرارداد با من 18 میلیون یورو پیشنهاد داده بود. برای یک فوتبالیست 31 ساله خیلی زیاد بود. به من گفتند که باشگاه می خواهد این پیشنهاد را بپذیرد.

پیشنهاد میلان

پیشنهاد میلان از نیون رسید. این در حالی بود که نماینده های باشگاه و بازیکن در سانتیاگو برنابئو با هم جلسه گذاشتند. در این زمان 200 نفر پشت درها حضور داشتند و از پرس می خواستند اسطوره شان را نفروشد. رییس باشگاه پیش از بازیکن آرژانتینی قرارداد فروش را امضا نکرد تا اجازه دهد ردوندو در این رابطه تصمیم گیری کند.

زمانی که فهمیدم باشگاه می خواهد مرا بفروشد تحت تاثیر قرار گرفتم. از طرفی میلان من را می خواست و برلوسکنی در آن تیم حضور داشت که با من تماس گرفته بود تا به میلان بروم.

آسیب دیدگی شدید

ردوندو پیش از این که با پیراهن میلان به میدان برود در تمرینات با آسیب دیدگی شدید زانو روبرو شد و مدت ها از میادین دور ماند.

زمانی که به میلان رفتم سیستم تمریناتشان متفاوت و خیلی فیزیکی و طاقت فرسا بود. با این حال کمی به خاطر غرورم چیزی نمی گفتم اما ماهیچه هایم از بین رفتند.

رباط صلیبی پای راستم پاره شد و در طول دو سال نتوانستم حتی یک بار هم به میدان بروم. یعنی به میلان رفتم و پس از دو سال توانستم نخستین بازی را انجام بدهم. دیوانه کننده بود.

عذاب دوران نقاهت

ردوندو 810 روز نتوانست برای تیم ایتالیایی بازی کند. بازیکن آرژانتینی لحظات سختی را گذراند. به نظر می رسد برای فوتبالیستی که می خواهد به میادین برشود بیشتر یک شکنجه باشد.

من را به اتاق جراحی بردند، زانویم را بالا بردند، خون تزریق کردند و به من دارو دادند. تا جایی ریسک شرایط بالا بود که انگار مشکل قلبی داشتم.

من را به شهر تابستانی کنوکئست بلژیک بردند اما در زمستان من را وارد دریای شمال کردند تا بدوم در حالی که تا کمر زیر آب بودم.

بازگشت به فوتبال و برنابئو

هافبک آرژانتینی در سال 2003 با میلان به برنابئو رفت تا یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. او با تحسین هواداران روبرو شد؛ تحسینی که تنها برای محبوب ترین ها انجام می شود.

در میلان در حال تمرین بودیم که ناگهان اتومبیل هایی با شیشیه های رنگی و یک هلی کوپتر در آن جا دیده شدند. برلوسکنی پیاده شد و به ما سلام کرد و یک گپ فنی با ما داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32612

به "اعترافات، فرناندو ردوندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات، فرناندو ردوندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید