افزایش قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدای آمریکا

به گزارش بلاگ پو، مقامات آمریکایی از افزایش تعداد قربانیان ریزش یک ساختمان در فلوریدا به 10 نفر خبر دادند. 151 تن هنوز مفقود هستند.

افزایش قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدای آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دانیلا لیوین کافا شهردار منطقه میامی-دید در استان فلوریدا امروز (دوشنبه) از افزایش تعداد قربانیان حادثه ریزش ساختمانی در این منطقه به 10 تن اطلاع داد.

به نوشته سی ان ان، او در یک کنفرانس خبری گفت که امروز جسد یک نفر دیگر در زیر آوار ساختمان پیدا شد، اما همچنان 151 نفر دیگر مفقود هستند و گروههای امداد و نجات همچنان در حال کوشش برای پیدا کردن آن ها هستند.

به گفته وی مقامات در همکاری با خانواده ها کوشش دارند تا از مفقودین اطلاعات کسب نمایند. او قول داد که شهرداری میامی-دید از بازماندگان و خانواده مفقودین نهایت حمایت را به عمل خواهد آورد.

براساس این گزارش، امدادگران با استفاده از سگهای آموزش دیده و بعلاوه تکنولوژی سونار(ردیاب صوتی) در حال جستجو برای پیدا کردن افرادی هستند که ممکن است همچنان زنده باشند.

ساعت 6 صبح به وقت گرینویچ در پنج شنبه هفته گذشته بخشی از یک مجتمع مسکونی در استان فلوریدای آمریکا فرو ریخت و 55 واحد آپارتمانی تخریب شد.

دلیل ریزش این ساختمان 40 ساله در عرض چند ثانیه هنوز به طور کامل تعیین نیست و در دست آنالیز است.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50580

به "افزایش قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید