افزایش نسبی دما طی سه روز آینده در نوار غربی کشور

به گزارش بلاگ پو، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد آسمان فردا در بیشتر مناطق کشور صاف و آرام است و سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

افزایش نسبی دما طی سه روز آینده در نوار غربی کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه طی ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

فردا در استان های کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

طی روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و طی اوایل شب در استان های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران و در استان های سمنان، اصفهان، قم، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه طی ساعات بعد از ظهر رخ می دهد.

سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47758

به "افزایش نسبی دما طی سه روز آینده در نوار غربی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نسبی دما طی سه روز آینده در نوار غربی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید