بارش برف و باران در کشور، تهرانی ها جمعه منتظر بارندگی باشند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان های واقع شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می شود. در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، شمال ایلام و در استان های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

بارش برف و باران در کشور، تهرانی ها جمعه منتظر بارندگی باشند

وظیفه در ادامه گفت: در روز جمعه بارش برف و وزش باد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در کرمانشاه، مرکزی، لرستان، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، شمال سمنان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال خوزستان، ارتفاعات ایلام، شمال خراسان شمالی و درجنوب ایلام و شمال و شرق خوزستان گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت واحتمال خیزش گردوخاک روبرو خواهیم شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه این پدیده شنبه نیز در کشور پا برجاست افزود: برای روز شنبه با بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شرق خوزستان، شرق لرستان، یزد، برخی نقاط کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و وزش باد شدید در برخی مناطق استان های هرمزگان، سیستان وبلوچستان، یزد، کرمان وخراسان جنوبی.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در جاده های کوهستانی استان های واقع در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور کولاک برف، لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می گردد. از این رو توصیه می گردد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5172

به "بارش برف و باران در کشور، تهرانی ها جمعه منتظر بارندگی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در کشور، تهرانی ها جمعه منتظر بارندگی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید