اقدامات ارزشمندی برای توسعه ورزش همگانی انجام شده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، مجمع انتخابات رئیس هیات همگانی استان بوشهر صبح امروز یکشنبه با حضور افشین ملایی رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش این استان برگزار گردید.

اقدامات ارزشمندی برای توسعه ورزش همگانی انجام شده است

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در این استان از اجرای برنامه ها ابراز رضایت کرد و گفت: اداره ورزش استان بوشهر برای توسعه ورزش همگانی اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی در ادامه تشریح برنامه های انجام شده برای توسعه ورزش همگانی در این استان گفت: کوشش نموده ایم با گسترش زیر ساخت ها شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند در همه جای استان ورزش نمایند. به همین دلیل تمامی شهرها و روستاهایی که بالای 500 نفر جمعیت دارند از مکانی برای ورزش برخوردار شده اند. حتی در بعضی موارد روستاهای زیر 500 نفر را هم مجهز به مکان ورزشی نموده ایم.

بهروزیان با تاکید بر اینکه در همه بخش های ورزشی کوشش شده است استفاده عمومی از اماکن در اولویت قرار بگیرد اظهار داشت: پروژه های خوبی را در این زمینه در دست اقدام داریم. ضمن اینکه توانسته ایم تعداد زمین های چمن مصنوعی استان را به 500 زمین برسانیم که بخش عمده ای از آنها در اختیار ورزش های همگانی قرار گرفته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: طبیعی است که باید برای توسعه ورزش همگانی آموزش و پرورش، شهرداری و سایر نهادها هم به یاری ما بیایند تا بتوانیم اقدامات بهتری را انجام دهیم.

وی با اشاره به توسعه جاده تندرستی استان بوشهر که در نوار ساحلی قرار گرفته است گفت: امیدوارم بتوانیم در آینده شرایطی را فراهم کنیم که همه مردم از این جاده برای پیاده روی و انجام حرکات بدنی استفاده نمایند و سرانه سلامت استان را افزایش دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40663

به "اقدامات ارزشمندی برای توسعه ورزش همگانی انجام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات ارزشمندی برای توسعه ورزش همگانی انجام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید