الریاضیه : حضور سالم الدوساری مقابل پرسپولیس معین نیست، بهبود شرایط پریرا و البریک

به گزارش بلاگ پو، روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خودش به آنالیز آخرین شرایط مصدومیت بازیکنان شاخص تیم الهلال به منظور حضور در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران اطلاع داد.

الریاضیه : حضور سالم الدوساری مقابل پرسپولیس معین نیست، بهبود شرایط پریرا و البریک

به گزارش خبرنگاران، در این گزارش آمده است: به گفته منابع اختصاصی الریاضیه شرایط سالم الدوساری بازیکن باشگاه الهلال یک هفته پیش از ملاقات مقابل پرسپولیس معین خواهد شد تا با نظر پزشکان در صورت بهبود و برطرف مصدومیت شرایط حضور این بازیکن در این مسابقه اعلام گردد.

به گفته این منبع شرایط حضور سالم الدوساری 30 ساله در بازی مقابل پرسپولیس هنوز معین نیست با این وجود که همچنان برنامه درمانی خودش را زیر نظر کادر پزشکی به خوبی دنبال می نماید. خوان دوکی اسپانیایی پزشک تیم الهلال یک هفته پیش از بازی مقابل پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط الدوساری آنالیز های لازم را انجام خواهد داد و نظر خودش را به کادر فنی اعلام می نماید.

الریاضیه بعلاوه در گزارش دیگری نوشت: احتمال حضور ماتیوس پریرا و محمد البریک دو بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس افزایش یافته و این دو بازیکن آزمون های آمادگی جسمانی لازم را پس از مصدومیت پشت سر گذاشته اند تا امکان بازگشت به تمرینات گروهی را پیدا نمایند.

این در حالی است که تمرینات تیم فوتبال الهلال پس از چند روز استراحت از شب گذشته در زمین این باشگاه پیگیری شد و پریرا و البریک هم به زودی می توانند در کنار سایر نفرات کار خودشان را دنبال نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55657

به "الریاضیه : حضور سالم الدوساری مقابل پرسپولیس معین نیست، بهبود شرایط پریرا و البریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الریاضیه : حضور سالم الدوساری مقابل پرسپولیس معین نیست، بهبود شرایط پریرا و البریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید