انتشار فراخوان ثبت ایده برای ساخت منطقه پرواز ممنوع2 خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، مدرسه سینمایی اندیشه و هنر(ماه)، تصمیم دارد قسمت دوم منطقه پرواز ممنوع را با ایده مردم بسازد.

انتشار فراخوان ثبت ایده برای ساخت منطقه پرواز ممنوع2 خبرنگاران

به نقل از روابط عمومی عمار فیلم، مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)، فراخوان ثبت ایده برای ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع را منتشر کرد.

مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)، تصمیم دارد قسمت دوم پُرمخاطب ترین فیلم نوجوان سینمای ایران را با ایده مردم و مخاطبان بسازد.

علاقه مندان می توانند طرح و ایده های خود را برای قصه منطقه پرواز ممنوع 2، در چهارچوب قصه حداکثر سه خطی یا طرح فیلمنامه که شخصیت اصلی و کشمکش آن تعریف شده و دارای شروع، میانه و انتها باشد، تا 30 اسفندماه برای مدرسه سینمایی ماه ارسال نمایند.

ایده های منتخب توسط مدرسه سینمایی ماه خریداری می گردد و از ایده هایی که توسط هیات داوران پذیرفته شوند، دعوت به عمل خواهد آمد تا زیر نظر اساتید در کارگاه تبدیل ایده به فیلمنامه در مشهد مقدس شرکت نمایند.

علاقه مندان جهت ثبت ایده خود می توانند از سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir اقدام نمایند.

منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه نمایندگی حامد بامروت نژاد، در مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه) فراوری شده است که در سال 1398 روی پرده سینما ها رفت و به فروش بیش از 7 میلیارد تومان دست یافت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45521

به "انتشار فراخوان ثبت ایده برای ساخت منطقه پرواز ممنوع2 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان ثبت ایده برای ساخت منطقه پرواز ممنوع2 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید