انتقال چت واتس اپ از اندروید به iOS ممکن می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این ویژگی نخستین بار در آخرین نسخه بتا 22.2.74 واتس اپ برای iOS رصد شد و به نظر می رسد گزارش وب سایتWABetaInfo درباره رصد آن در نسخه بتا 2.21.20.11 برای اندروید را تایید می نماید. هر دو آپدیت حاکی از یک ویژگی هستند که به کاربر اجازه می دهد چت های واتس اپ خود را از طریق اپ Move to iOS از اندروید به iOS منتقل کند.

انتقال چت واتس اپ از اندروید به iOS ممکن می گردد

وب سایتWABetaInfo چند اسکرین شات از ظاهر احتمالی این ویژگی به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصاویر به نظر می رسد واتس اپ قبل از شروع فرایند انتقال از کاربر اجازه می گیرد و سپس به او هدایت می نماید هنگام انتقال چت ها اپ را باز نگهدار و موبایل را قفل نکند.

واتس اپ نخست در ماه سپتامبر به کاربران اجازه داد تاریخچه چت هایشان را از iOS به یک نوع موبایل فراوری شده در کره جنوبی منتقل نمایند. بعداً این ویژگی را توسعه داد تا از انتقال چت از iOS به گوگل پیکسل و دیگر دستگاه های موبایل مجهز به اندروید 12 پشتیبانی کند. انتقال چت های کاربران از دستگاه های اندروید به iOS یکی از شکاف های موجود را می بندد. اما هنوز معین نیست چه دستگاه هایی از ویژگی مذکور پشتیبانی می نمایند و چه زمانی قابلیت عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60352

به "انتقال چت واتس اپ از اندروید به iOS ممکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال چت واتس اپ از اندروید به iOS ممکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید