انعقاد قرارداد 150 میلیارد تومانی در صنعت فولاد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت امروز در اختتامیه گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: این رویدادها با هدف توسعه بازار و برطرف نیازهای فناورانه کشور برگزار می گردد.

انعقاد قرارداد 150 میلیارد تومانی در صنعت فولاد

وی با تأکید بر اینکه نیازی در کشور وجود ندارد که نتوانیم آن را حل کنیم، گفت: از سوی سران قوا مصوبه ای دریافت نموده ایم که این توانایی ها باید خط قرمز ما باشند و از محصولات و توانایی هایمان دفاع کنیم.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به رویدادی که در حوزه فولاد برگزار گردید، گفت: از حاصل چنین رویدادی، 500 میلیارد تومان تفاهمنامه منعقد شد که از این میزان 150 میلیارد تومان به قرارداد منتهی شده است.

وحدت با تأکید بر ایجاد زیرساخت های موجود برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: علی رغم وجود قانون حداکثری استفاده از توان داخل و اخذ مصوبه از سوی سران قوا، ما با خرید خارجی روبرو هستیم اما باید با خرید محصولات ایرانی از توانمندی های شرکت های دانش بنیان دفاع کنیم.

وی با اشاره به تفاهمنامه هایی که از حاصل این رویدادهای فناورانه منعقد می گردد، بیان نمود: در صدد هستیم تا کارگروه پیگیری تفاهمنامه ها را ایجاد کنیم که بتوانیم حداکثر تفاهمنامه ها را منتهی به قرارداد داشته باشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16504

به "انعقاد قرارداد 150 میلیارد تومانی در صنعت فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد 150 میلیارد تومانی در صنعت فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید