انفجار مهیب در یک مرکز درمانی ، تعداد کشته ها و زخمی ها از زبان مدیر درمانگاه ، ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن افراد صحت دارد؟

به گزارش بلاگ پو، مدیر درمانگاه بقیه الله شهر ایلام با تایید وقوع انفجار در این مرکز درمانی، تعداد کشته و زخمی ها را اعلام نمود.

انفجار مهیب در یک مرکز درمانی ، تعداد کشته ها و زخمی ها از زبان مدیر درمانگاه ، ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن افراد صحت دارد؟

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز در درمانگاه بقیه الله شهر ایلام حادثه انفجار رخ داد. مهدی کریمی مدیر این درمانگاه در این خصوص اظهار کرد: نقص کمپرسور واحد سرمایش تاسیسات این درمانگاه موجب وقوع انفجار شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه یک نفر کشته و 2 نفر مصدوم شده اند، اضافه نمود: این حادثه در طبقه زیرزمین و واحد تاسیسات درمانگاه روی داده است.

کریمی توضیح داد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و ناجا شرایط پیش آمده در سریع ترین زمان ممکن مدیریت و مجروحان که یک آقا و یک خانم بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، شایعاتی مبنی بر ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن تعدادی از افراد صحت ندارد و تنها دیوارهای قسمت تاسیسات در زیرزمین که محل وقوع حادثه بود دچار آسیب های سطحی شد.

مدیر درمانگاه بقیه الله شهر ایلام تاکید نمود: در این حادثه که در واحد تاسیسات در زیرزمین رخ داد به هیچ یک از مراجعین و بیماران آسیب وارد نشد و خدمات دهی درمانی به مردم مثل روال همواره ادامه دارد.

در این حادثه مسئول واحد فنی این درمانگاه جان خود را از دست داد و 2 نفر همکار وی نیز مصدوم شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71872

به "انفجار مهیب در یک مرکز درمانی ، تعداد کشته ها و زخمی ها از زبان مدیر درمانگاه ، ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن افراد صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب در یک مرکز درمانی ، تعداد کشته ها و زخمی ها از زبان مدیر درمانگاه ، ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن افراد صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید