اوجاقی: موفقیت های ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی ووشو گفت: همه موفقیت ها در ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد است.

اوجاقی: موفقیت های ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد است

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در گفت و گو با ، درباره اینکه علی نژاد بعد از 13 سال به طور رسمی از ووشو رفت و تغییر و تحولات در این فدراسیون را چطور می بیند، اظهار کرد: علی نژاد بسترسازی خوبی در ووشو کرده است و اکنون به یک مقطع بالاتر رفته است. من معتقدم که سیستم مدیریتی در موفقیت ووشو تاثیرگذار بوده است و علی نژاد همه زندگی خود را برای این رشته ورزشی گذاشت. علی نژاد زمانی مدیریت ووشو را در اختیار گرفت که از لحاظ مالی و اداری شرایط خوبی نداشت و مدیریت بحران را پشت سرگذاشت. بعد از آن مدیریت اقتضایی بود، چون هر دفعه یک اتفاق جدیدی رخ می داد و سپس مدیریت تعاملی و استفاده از متخصصان در جایگاه خاص خود و کار گروهی را پایه گذاری کرد.

او ادامه داد: همه موفقیت ها در ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد بود. در حال حاضر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی کشور شده است و به نظرم توانمندی او باعث می شود ورزش کشورمان پیشرفت کند. من در موفقیت علی نژاد در سمت جدیدش شک ندارم چرا که او از تجربیات خود به خوبی استفاده می کند و مناسبات های جهانی را به خوبی می داند و به خاطر تسلط به زبان انگلیسی می تواند در دریافت کرسی های بین المللی تاثیر گذار باشد. کار های بزرگی در این 13 سال در ووشو انجام شده است که در نهایت قهرمانی جهان و کرسی های جهانی را بدست آوردیم. قهرمانی جهان با مدال آوری 8 ورزشکار در چین یک کار مقطعی با برگزاری اردوی 4 ماه نیست و یک برنامه دراز مدت پشت این قضیه است و بیش از یک دهه فعالیت انجام شد.

اوجاقی درباره اینکه برای تداوم فرایند رو به رشد در ووشو چه کار هایی باید انجام شود گفت: ووشو کشورمان به جایگاه خوبی رسیده است و اگر قصد داریم این جایگاه را حفظ کنیم باید سرمایه گذاری کنیم. به هر حال رقبای ما قرار است سرمایه گذاری بیشتری می کنند، چون ووشو در بخش جوانان وارد المپیک شد. به هر حال می توانیم متصور شویم که ووشو در رده بزرگسالان هم می تواند به المپیک راه یابد به همین علت خیلی از کشور ها از اکنون سرمایه گذاری می کنند. اگر ما نمی خواهیم از کورس رقابت با رقبای خود عقب بمانیم و جایگاه خود را در ووشو حفظ کنیم باید برنامه ریزی کنیم و توان خود را افزایش بدهیم.

سرمربی تیم ملی ووشو درباره نقاط ضعف این رشته ورزشی گفت: ما باید امکانات سخت افزاری خود را در ووشو افزایش بدهیم و همه سالن های ووشو در همه استان ها باید مجهز به سالن استاندارد برای تالو و ساندا شوند. خیلی از استان های ما امکانات لازم و سالن تمرین برای ساندا و تالو ندارند و باید برای استان های ووشو خیز سالن ساندا و تالو اختصاص بدهیم. خوشبختانه پراکندگی در ووشو وجود دارد و توازن و تعادل برقرار است و همه جای کشورمان استعداد های خوب ووشو حضور دارند که می توانند در یک بخش از این رشته ورزشی افتخارآفرینی کنند و اگر حمایت شوند در نهایت می توانند به موفقیت دست یابند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20585

به "اوجاقی: موفقیت های ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: موفقیت های ووشو حاصل کار گروهی به رهبری علی نژاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید