اپل هم آیفون تاشو می سازد

به گزارش بلاگ پو، آیفون تاشوی اپل از نظر طراحی شباهت هایی به گلکسی زد فلیپ سامسونگ و سرفیس دوئو مایکروسافت خواهد داشت.

اپل هم آیفون تاشو می سازد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از زومیت؛ چندی است که شاهد عرضه گوشی های هوشمند تاشو با ویژگی های خاص و متمایز نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار هستیم. اخیرا نیز سامسونگ جدیدترین دستاورد خود با نام گلکسی زد فود 2 را رونمایی کرد که از برترین تلفن های هوشمند تاشو محسوب می گردد.

در این بین، شرکت های دیگر نیز خود را برای عرضه محصولات جدیدشان آماده می نمایند که برای مثال می توان سرفیس دوئو مایکروسافت را نام برد؛ محصولی که انتظار می رود طی ماه های آینده با قیمتی 1،400 دلاری روانه بازار گردد. در هر صورت، به نظر می رسد شرکت دیگری نیز در حال کار روی گوشی تاشو است.

افشاگری به نام جان پروسر با انتشار ویدیویی از جزئیات محصولی معرفی نشده از اپل خبر داده است که طراحی ظاهری جالبی را به همراه دارد. گوشی تاشو اپل از سری آیفون که درحال حاضر با نام آیفون فولد شناخته می گردد گویا از سه نمایشگر استفاده خواهد نمود.

بدنه دستگاه شبیه به گلکسی زد فلیپ طراحی می گردد؛ اما از نمایشگر خارجی با ابعاد عظیم تری استفاده خواهد شد. نمایشگر داخلی نیز درواقع ترکیبی از دو نمایشگر جداگانه می گردد که حاشیه ای میان آن ها وجود ندارد. چنین طراحی با وجود شباهت میان سرفیس دوئو از تفاوتی مهم برخوردار است. سرفیس دوئو از دو نمایشگری استفاده می نماید که امکان تشخیص حاشیه موجود میان دو نمایشگر وجود دارد؛ اما آیفون فولد از دو نمایشگر چسبیده به هم استفاده خواهد نمود که در حالت گگردده، امکان تشخیص حاشیه میان دو نمایشگر وجود نخواهد داشت.

در ادامه، پروسر گفته است که فیس آی دی درکنار نمایشگر خارجی قرار خواهد گرفت و کاربر در زمان گگرددگی دستگاه نمی تواند از بعضی امکانات مانند فیس آی دی استفاده کند. هنوز بسیاری از اطلاعات در خصوص آیفون تاشو یا آیفون فولد تعیین نیست؛ برای مثال در خصوص سخت افزار به کاررفته یا فناوری های استفاده شده در محصول جدید کوپرتینویی ها اطلاعات زیادی در دست نداریم. بااین حال، پروسر می گوید که آیفون تاشو از زبان طراحی آیفون های قبلی الهام گرفته است و لبه های آن مانند آیفون 11 فلزی خواهند بود.

با وجود اینکه در دست ساخت بودن آیفون تاشو از سوی منابع مختلف تأیید شده است؛ اما زمان دقیقی در خصوص معرفی و عرضه محصول جدید اپل به بازار تعیین نشده و نمی دانیم چه زمانی شاهد رونمایی از آیفون فولد خواهیم بود. در هر صورت عرضه محصولی با ویژگی های ذکرشده می تواند خبر خوبی برای کاربران محصولات اپل باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32645

به "اپل هم آیفون تاشو می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل هم آیفون تاشو می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید