اکران آنلاین هتل ترانسیلوانیا 4 قطعی شد

به گزارش بلاگ پو، قسمت چهارم از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا با سه ماه تاخیر، دی ماه سال جاری به صورت آنلاین اکران می گردد.

اکران آنلاین هتل ترانسیلوانیا 4 قطعی شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیای شرکت سونی پیکچرز 14 ژانویه 2022 (24 دی 1400) روی سرویس استریم آمازون پرایم ویدئو در 240 کشور و منطقه- به استثنای چین- اکران آنلاین می گردد.

هتل ترانسیلوانیا 4 قرار بود (9 مهر 1400) در سینماها اکران گردد اما با توجه به شیوع سویه دلتای کرونا و بلاتکلیفی وضع سینماها از مرداد ماه زمزمه هایی درباره احتمال واگذاری آن به اکوسیستم سرویس های پخش اینترنتی پیچید، شایعاتی که حال به واقعیت تبدیل شده اند.

استودیو سونی سونی به عنوان تنها شرکت فیلمسازی بزرگ که سرویس پخش اینترنتی اختصاصی خود را ندارد، در دوران شیوع کرونا دست به همکاری با سرویس های استریم شرکت های رقیب زد: سگ تازی را به اپل فروخت، برای اکران آنلاین فیلم های خیارشور آمریکایی و شادترین فصل به ترتیب با اچ بی او مکس و هولو قرارداد امضا کرد. سونی در امسال میلادی نیز برای اکران فیلم های پدرانه، میچل ها علیه ماشین ها و ویوو با نتفلیکس همکاری کرد و برای پخش سیندرلا که سوم سپتامبر (12 شهریور 1400) اکران شد با آمازون.

اولین قسمت از مجموعه انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا در سال 2012 روی پرده رفت و این مجموعه تا به امروز حدود 1 میلیارد و 300 میلیون دلار فروش نموده است.

قسمت چهارم و پایانی این مجموعه که به کارگردانی جنیفر کلوسکا و درک درایمون و صداپیشگی سلنا گومز، برایان هال، جیم گافیگان، اندی سمبرگ، کاترین هان، استیو بوشمی، اقتصادی شنون، دیوید اسپید، کیگان مایکل کی، فرن درسشر، برد آبرل و آشر بلینکوف ساخته شده است، دراکولا و چند هیولای دیگر انسان می شوند و شخصیت انسانی داستان، جانی، هیولاشدن را تجربه می نماید.

شرکت فیلمسازی آمازون در یک سال گذشته با خرید حق پخش فیلم هایی چون بورات 2 و سفر به آمریکا و پخش فیلم های اورجینالی چون جنگ فردا با بازی کریس پرت و بدون پشیمانی با نقش آفرینی مایکل جردن پیروز قابل توجهی به دست آورده و حال در راستا اکران قسمت پایانی از یکی از محبوبترین انیمیشن های دنیا قرار گرفته است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56577

به "اکران آنلاین هتل ترانسیلوانیا 4 قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آنلاین هتل ترانسیلوانیا 4 قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید