ایران آماده شکست ویتنام در مسابقات دیویس کاپ آسیا

به گزارش بلاگ پو، مسابقات تنیس جام دیویس گروه دوم آسیا و اقیانوسیه بین تیم های ملی ایران و ویتنام در مرحله پلی آف، طی روز های 18 تا 20 فروردین ماه سال 96 در استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می گردد.

ایران آماده شکست ویتنام در مسابقات دیویس کاپ آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسابقات تنیس جام دیویس گروه دوم آسیا و اقیانوسیه بین تیم های ملی ایران و ویتنام در مرحله پلی آف، طی روز های 18 تا 20 فروردین ماه سال 96 در استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می گردد.

به همین منظور تیم ملی تنیس ایران از 2 شب پیش وارد اصفهان شده و همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس در مجموعه ورزشی 22 بهمن دنبال می نماید.

شاهین خالدان، حمیدرضا نداف، اشکان شکوفی و امیروالا معدنچی بازیکنان تیم ملی ایران را تشکیل می دهند که با صلاحدید کادر فنی، تیم ملی را در دیدار بسیار حساس مقابل ویتنام همراهی می نمایند.

این دوره از رقابت ها در طول 3 روز و با انجام 5 مسابقه، صورت می گیرد. در روز اول 2 مسابقه انفرادی، روز دوم یک مسابقه دوبل و نهایتا در روز سوم 2 مسابقه انفرادی انجام می گردد که از این 5 دیدار تیمی که پیروز به کسب 3 پیروزی گردد، پیروز این دوره از رقابت ها می گردد و در گروه 2 باقی می ماند.

مجموعه ورزشی 22 بهمن دارای زمین تنیس با استاندارد های بین المللی و با ظرفیت 600 نفر است که با تدابیر خاصی 500 جایگاه دیگر برای حضور پرشور طرفداران اصفهانی در این دوره از رقابت ها به آن اضافه شده است.

در صورت پیروزی تیم ملی ایران در ایران، ویتنام به گروه سوم جام دیویس سقوط می نماید و تیم ملی ایران در گروه دوم باقی می ماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11191

به "ایران آماده شکست ویتنام در مسابقات دیویس کاپ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران آماده شکست ویتنام در مسابقات دیویس کاپ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید