ایرج جمشیدپور هنرمند پیشکسوت بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش بلاگ پو، ایرج جمشیدپور هنرمند پیشکسوت شیرازی بر اثر کرونا درگذشت.

ایرج جمشیدپور هنرمند پیشکسوت بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش ایلنا، محمد ناصریراد فیلمساز شیرازی در این باره گفت: جمشیدپور در حال ساخت فیلمی به نام غروب خاموش بود که مغلوب کرونا شد و نتوانست این کار را به اتمام برساند.

ناصریراد اضافه نمود: متاسفانه این بازیگر و فیلمساز پیشکسوت شیرازی، پس از طیِ بیست روز درد و رنج روز گذشته در بیمارستان شهید فقیهی شیراز به دلیل کرونا درگذشت.

وی ادامه داد: ایرج (منصور) جمشیدپور مردی شریف، مهربان، شکیبا و بسیار مردم دار بود و همیشه با سعه صدر بالا در صحنه فیلمبرداری حاضر و همین حضورش موجب دلگرمی همه عوامل می شد.

وی اضافه نمود: ایرج جمشیدپور که از دهه پنجاه با ساخت فیلم های کوتاه هشت میلیمتری کار هنری خود را شروع نموده بود و در آثاری همانند: هرگز ندید مادر، راه مدرسه، هوای پدر a، آفتاب گرگ و میش، بی بی گلندون، آخرین تیر، آخرین ماشین جهان، شهد تلخ، وقت رفتن و بسیاری از آثار دیگر به هنرآفرینی در صندلی های مختلفی نظیر بازیگری، تهیه کنندگی و کارگردانی پرداخت متاسفانه نتوانست آخرین فیلمش را که در تیرماه سال جاری در شهر شیراز با اسم غروب خاموش جلوی دوربین برده و مراحل فنی پس از فراوری را پشت سر می گذاشت، به اتمام برساند.

مرحوم جمشیدپور حدود 75 سال سن داشت و در محله سنگ سیاه در جنوب شیراز متولد شده بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53160

به "ایرج جمشیدپور هنرمند پیشکسوت بر اثر کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج جمشیدپور هنرمند پیشکسوت بر اثر کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید