بارسا، مدیون جوان بی انضباط!

به گزارش بلاگ پو، عثمان دمبله، بازیکنی که در هفته های گذشته به دلیل بی انضباطی با انتقاد زیادی از سوی والورده روبرو شده بود، در دقیقه 90 بارسا را از شکست مقابل اتلتیکو مادرید نجات داد. مهاجم جوان فرانسوی که پس از جریمه انضباطی دوباره در فهرست بارسا قرار گرفته بود، در دقیقه 80 به جای آرتور به زمین رفت و توانست بارسا را به گل تساوی برساند. در این صحنه مسی پشت هجده قدم تظاهر به شوت کرد، ولی در آخرین لحظه توپ را به سمت راست پاس داد که که دمبله تنها ایستاده بود و پس از مهار توپ آن را از میان پاهای اوبلاک به تور دروازه رساند.

بارسا، مدیون جوان بی انضباط!

بازی حساس بین اتلتیکو مادرید و بارسا در نیمه اول کم حادثه بود. بارسا در نیمه دوم فشار را بیشتر کرد، ولی اتلتیکو توانست روی یک ضربه کرنر به گل برسد و دیه گو کاستا بالاتر از رافینیا با ضربه سر دروازه را باز کرد. او دقایقی بعد به دلیل مصدومیت تعویض شد.

بارسا با این تساوی 25 امتیازی شد و توانست صدر جدول را حفظ کند. اتلتیکو که در آخرین ثانیه ها دو امتیاز حساس از دست داد، با 24 امتیاز همچنان در تعقیب بارسا است. سویا یکشنبه فرصت دارد با پیروزی مقابل وایادولید به صدر جدول لالیگا برود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3042

به "بارسا، مدیون جوان بی انضباط!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا، مدیون جوان بی انضباط!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید