بازگشت دوباره شورای فنی به کشتی فرنگی

به گزارش بلاگ پو، پس از چند ماه تعطیلی جلسات شورای فنی کشتی فرنگی و مطرح شدن بعضی صحبت ها مبنی بر عدم تشکیل دوباره این شورا، سرپرست جدید فدراسیون با دعوت از اعضای این شورا خواهان یاری آن ها به تیم ملی شد.

بازگشت دوباره شورای فنی به کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز (شنبه) و بدنبال دعوت بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی، جلسه این شورا در محل فدراسیون برگزار و در مورد وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی بحث و گفتگو شد.

نعمتی در این جلسه خواهان شروع بکار این شورا برای یاری به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شد که این موضوع نیز با استقبال اعضای شورای فنی شامل بهرام مشتاقی، محمد دلیریان و رحیم علی آبادی همراه بود. مرعشیان از دیگر عضو شورای فنی نیز با وجود دعوت به این جلسه بدلیل مشغله کاری نتوانست در جلسه حاضر گردد.

قرار است شورای فنی با همین ترکیب نفرات به کار خود ادامه دهد و در صورت لزوم سرپرست فدراسیون نسبت به افزایش تعداد اعضای شورای فنی اقدام کند.

اعضای شورای فنی در جلسه امروز خود بر لزوم همراهی با تیم های ملی و ارائه مشورت به کادر فنی تیم ملی برای موفقیت هر چه بیشتر با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی و المپیک تاکید کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7011

به "بازگشت دوباره شورای فنی به کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوباره شورای فنی به کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید