منجزی: محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیز نموده ندارد، او روی تشک ما را نمی شناسد

به گزارش بلاگ پو، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نورسلطان گفت: هیچ کسی حاشیه امنیت ندارد، این ترس همواره به دل ما هست که باید خیلی خوب تمرین کنیم و محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیز نموده ندارد.

منجزی: محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیز نموده ندارد، او روی تشک ما را نمی شناسد

امیر قاسمی منجزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران تعویق یک ساله المپیک را خیلی اتفاق خوبی برای خود ندانست و گفت: قاعدتا این تعویق خیلی به نفع من نیست و این را به لحاظ شرایط سنی ام می گویم، اما به جرأت می گویم که این موضوع چیزی از انگیزه هایم کم ننموده و شاید هیچ وقت این قدر منتظر مسابقات نبوده ام. در موقعیت من، هر اتفاقی که بیفتد، می دانم که نباید دست از کوشش بردارم و باید کار را تمام کنم. من حتی این اتفاق را هم به فال نیک می گیرم. چون نقاط ضعفی دارم که باید حتما رفع شوند. در همین مسابقات جهانی اخیر، کشتی هایی را واگذار کردم و پنجم شدم که هرگز نباید این اتفاق رخ می داد.

وی ادامه داد: هنوز هم می دانم که در نورسلطان حریف من را نبرد، بلکه خودم باعث باختم شدم و به راحتی می توانستم مدال بگیرم. من خطا کردم و به این سادگی مدال را از دست دادم. کم تجربه هم نبودم، هرچند که به اولین مسابقه جهانی ام می رفتم ولی تا حدودی جو مسابقات من را گرفت که نباید این اتفاق می افتاد. البته خدا را شکر که توانستم سهمیه المپیک را بگیرم، اما هرگز از کارم راضی نبودم. با اشتباهات خودم مدال را از دست دادم.

این فرنگی کار سنگین وزن با اشاره به اینکه هیچ کشتی گیری از اکنون ملی پوش محسوب نمی گردد، اظهار داشت: بعد از نورسلطان، همه چیز از نو آغاز شده، محمد بنا یک اخلاقی دارد و آن هم این این است که ملی پوش را حدودا 10 روز مانده به مسابقه معین می نماید و هیچ کسی حاشیه امنیت ندارد. این ترس همواره به دل ما هست که باید خیلی خوب تمرین کنیم و محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیزنموده ندارد. او هر کسی که بهتر باشد و بهتر تمرین کند، را انتخاب می نماید. هر چیزی که به صلاح کشتی باشد و من همواره به نگاه و نظر محمد بنا احترام گذاشته ام، حتی در تمام سال هایی که انتخابش نبودم چون می دانم هیچ کسی به اندازه او به کشتی فرنگی و موفقیت تیم فکر نمی نماید و تصمیمی را می خواهد بگیرد که به سود تیم باشد.

قاسمی منجزی با تاکید بر اینکه محمد بنا با شاگردانش در خارج از مسابقه، رابطه پدر-پسری دارد؛ گفت: رابطه بنا با بچه ها خیلی صمیمانه است، واقعا مثل پدر و پسر، برای همه ما مثل یک رفیق خیلی خوب است اما روی تشک که می رویم، انگار ارتباطش با ما فقط کشتی است، اینکه خوب کشتی بگیریم. وقتی روی تشک می روی، اصلاً انگار تو را نمی شناسد و فقط کشتی را می شناسد. زبان ارتباطی اش روی تشک فقط کشتی است. با نگاهش می فهمی که راضی است یا نه.

این کشتی گیر که در مسابقات جهانی 2019 سهمیه المپیک را برای تیم ملی کشتی فرنگی گرفت، ادامه داد: من در تیم اعزامی به نورسلطان، از همه عظیم تر بودم، می دانستم نباید در این سن، چنین فرصتی را از دست بدهم. کشتی گیر 20 ساله نبودم که بگویم می روم و اگر هم باختم سال بعد جبران می کنم، برای من آن جهانی حکم مرگ و زندگی را داشت و فکر می کنم همین فکر بار روانی زیادی برایم ایجاد نموده بود. سهمیه المپیک هرگز قانعم نکرد. حالا که 7 ماه هم از جهانی گذشته، باور کنید انگار همین دیروز بود و همچنان خودم را روی تشک می بینم که آن اشتباه را مرتکب نشده و به فینال رفته ام. برنامه های زیادی داشتم، اما حیف شد.

امیر قاسمی منجزی در انتها تاکید نمود: محمد بنا ثابت نموده همواره موفقیت تیم برایش در اولویت است. حالا من هم باید کوشش کنم آنقدر خوب باشم که انتخاب محمد بنا برای المپیک باشم. من شاید قدیمی ترین شاگرد محمد بنا در اردوی تیم ملی باشم. از رده سنی نوجوانان در کنارمان بوده و این تفکر را هم به ما انتقال داده که فقط صلاح تیم ملی اهمیت دارد. امیدوار هستم که هرچه زودتر این بیماری رفع گردد و بتوانیم در اردوی تیم ملی کار را پیش ببریم. درنهایت هم هر کسی که لایق تر است صاحب دوبنده تیم ملی گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24311

به "منجزی: محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیز نموده ندارد، او روی تشک ما را نمی شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منجزی: محمد بنا در اردوی تیم ملی عزیز نموده ندارد، او روی تشک ما را نمی شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید