با قراردادی به مدت یک سال و نیم؛ شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- بازیکن ازبکستانی با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم، تا انتها فصل 1401- 1402 به پرسپولیس ملحق شد.

با قراردادی به مدت یک سال و نیم؛ شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست

به گزارش خبرنگاران، شرزود تمیروف بازیکن 23 ساله و پیشین پاختاکور ازبکستان که برای عقد قرارداد به تهران سفر نموده بود، پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرد. به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل و نیم امضا شد و تا انتها رقابت های فصل آینده 1401-1402 در پرسپولیس حضور خواهد داشت.

از ابتدای فصل با درخواست یحیی گل محمدی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی کوشش می کرد و پایان پس از گذشت بیست هفته از لیگ سال جاری پرسپولیس یک مهاجم ازبک را به فهرست خود اضافه نمود. در راستای تقویت خط حمله این تیم، یحیی گل محمدی در نهایت رای به حضور و جذب وینگر - مهاجم سابق پاختاکور داد و این بازیکن بعد از انجام تست های پزشکی و آنالیز شرایط قرارداد و تاریخ فسخش با باشگاه قبلی به پرسپولیس پیوست .

شرزود تمیروف بازیکن جوان و 23 ساله ازبکستانی که قابلیت بازی در چند پست را دارد کنار مهدی عبدی و حامد پاکدل در ادامه فصل مهره تهاجمی گل محمدی خواهد بود. باشگاه پرسپولیس برای اعلام این خبر در صفحه رسمی خود نوشت: شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی با عقد قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست. او حالا جدیدترین عضو ارتش سرخ است. خوش آمدی.

رضا درویش درباره خرید مهاجم ازبک برای پرسپولیس شرح داد: ما طی چند روز گذشته درخواست دادیم و دیروز موافقت باشگاه پاختاکور اعلام شد. این بازیکن 20-25 روزی است که آزاد شده و وقتی توافق به عمل آمد، بلیت را برایشان تهیه کردیم و دیروز آمدند و تست پزشکی را پشت سر گذاشتیم و منتظریم تا با صدور کارت، اگر کادرفنی صلاح دانست او از این بازی در خدمت تیم باشد.

مدیرعامل پرسپولیس راجع به شایعات پیرامون زمان فسخ این بازیکن بیان کرد: فکر می کنم ده فوریه ایشان بازیکن آزاد بوده اند. قرارداد او یک فصل و نیم خواهد بود. عدد را شاید خودشان صلاح ندانند بگویند اما رقم متعادلی است. او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش در حد ماریو بودیمیر است یا خیر، گفت: این اصلا قابل قیاس با قرارداد بودیمیر نیست و یک رقم معقولی است مثل سایر بازیکنان تیم.

سیامک نعمتی دقایقی پیش در قطر تحت عمل جراحی نهاده شد. نعمتی که چند هفته ای است به علت مصدومیت در بازی های پرسپولیس غایب است، امیدوار است با بازگشت به تمرینات بتواند بار دیگر در ترکیب اصلی جایی برای خود دست و پا کند ولی فعلا این اتفاق برای او شدنی نیست. گفته می گردد زمان دقیق دوری هافبک پرسپولیس از میادین حداقل تا 20 روز دیگر معین نیست و بعد از آن پزشکان باید شرایط او را آنالیز نموده و تصمیم خود را اعلام نمایند. بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و ترافیک بیش از حد سرخ ها در پست وینگر و دفاع راست کار را برای بازگشت سیامک نعمتی تا حدی سخت نموده است. باید دید درنهایت نعمتی چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.

پرسپولیس امروز با تغییرات فراوان نسبت به ترکیب بازی رفت خود مقابل مس رفسنجان حاضر خواهد شد. پرسپولیس با 7 تغییر در کمتر از یک سال مقابل مس رفسنجان بازی خواهد نمود. بازی رفت دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در لیگ 21 روز 28 آبان در رفسنجان برگزار گردید و دو تیم در هفته پنجم رقابت ها در حالی به مصاف هم رفتند که درنهایت بازی با تساوی یک بر یک به انتها رسید و عقیل کعبی و مهدی ترابی گل های بازی را به ثمر رساندند.

حالا دو تیم در کمتر از چهار ماه قرار است یک بار دیگر و در مرحله برگشت بازی ها مقابل هم صف آرایی نمایند. اما موضوع زمانی جالب می گردد که پرسپولیس در همین مدت و طی سه ماه و چند روز قرار است با تغییرات زیادی راهی بازی گردد و این نشان می دهد چقدر ترکیب اصلی پرسپولیس در این فصل شنماینده بوده و به جز مصدومیت ها و محرومیت ها که امری عادی در دنیای فوتبال است، تا چه مقدار ترکیب تیم از سوی کادرفنی دچار تغییر شده است. پرسپولیس در بازی رفت از رادو استفاده کرد و قرار است امروز از احمد گوهری بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61176

به "با قراردادی به مدت یک سال و نیم؛ شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قراردادی به مدت یک سال و نیم؛ شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید