با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید

به گزارش بلاگ پو، شرکت هاستینگ وب رمز ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب با بهره گیری از به روزترین سخت افزارهای مختص شبکه میزبانی پرسرعتی را ارائه می نماید.

با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام وب رمز، انواع میزبانی شرکت وب رمز در بستر قدرتمند لینوکسی ارائه می گردد و با خرید هاست از وب رمز خیالتان از بابت پشتیبانی میزبانی آسوده خواهد بود.

انواع میزبانی شرکت وب رمز شامل هاست وردپرس، هاست ایمیل، هاست بکاپ، هاست ایران، هاست آلمان و هاست لینوکس می باشد که انواع هاست لینوکس شامل هاست لینوکس معمولی، هاست لینوکس حرفه ای، هاست لینوکس پربازدید، هاست لینوکس سازمانی است.

هاست لینوکس به علت سرعت بسیار بالا جزو پرطرفدارترین نوع هاست می باشد به همین دلیل شرکت وب رمز با تفکیک میزبانی ها به منظور تخصیص بهینه منابع براساس احتیاج هر سایت هزینه های میزبانی را برای صاحبان مشاغل تا حد زیادی کاهش داده است.

هر سایت بر اساس نوع کارکرد، احتیاج به منابع معینی برای بهترین عملکرد دارد. بنابراین تفکیک میزبانی معین می نماید برای چه سایتی چه منابعی جوابگویی لازم را دارد تا بدین شکل منابع به درستی بین سایت ها تقسیم گردد.

هاست لینوکس وب رمز برای چه سایت هایی مناسب است؟

هاست لینوکس وب رمز سرعت، امنیت و پایداری بالایی را برای میزبانی سایت ها ارائه می نماید. با توجه به اینکه امروزه بیشتر سایت ها از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس بهره می گیرند و سایت های طراحی شده توسط شرکت وب رمز نیز وردپرسی بوده شرکت وب رمز با ارائه هاست وردپرسی موجب افزایش سرعت لود این قبیل سایت ها شده است.

هاست وردپرس در واقع یک هاست لینوکسی قدرتمند است که برای عملکرد بهتر سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است و در زمان خرید هاست وردپرس آخرین نسخه معتبر وردپرس توسط تیم پشتیبان فنی وب رمز به صورت رایگان روی هاست شما نصب می گردد.

با توجه به انواع میزبانی هاست لینوکس سوالی که پیش می آید این است که هر کدام از این میزبانی های برای چه سایت هایی مناسب است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و ویژگی های انواع هاست لینوکس را آنالیز خواهیم کرد.

هاست لینوکس معمولی وب رمز

اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی نموده اید هاست لینوکس معمولی وب رمز یک انتخاب مقرون به صرفه به حساب می آید. به طور کلی می توان گفت هاست لینوکس معمولی برای سایت های شرکتی، استارتاپی، شخصی و سایت معرفی محصول مناسب می باشد. هاست لینوکس معمولی روی دو سرور ایران و آلمان میزبانی می گردد و برای صرفه جویی بیشتر در هزینه های میزبانی در قالب چهار پلن ارائه شده است، برای مشاهده آن به سایت وب رمز مراجعه کنید.

ویژگی های هاست لینوکس معمولی وب رمز

· بکاپ گیری: بکاپ گیری در هاست لینوکس ایران به صورت روزانه و در سرور آلمان به صورت هفتگی انجام می گردد.

· محل سرور: سرور ایران در برج میلاد تهران و سرور آلمان در دیتاسنتر هتزنر آلمان میزبانی می گردد.

· دیتابیس: هاست لینوکس معمولی تعداد نامحدودی دیتابیس در اختیار سایت قرار می دهد.

· وب سرور : سرعت وب سرور LiteSpeed حدود شش برابر سرور آپاچی بوده و محبوبیت زیادی در بین شرکت های هاستینگ دارد. وب سرور لایت اسپید از کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل نیز پشتیبانی می نماید. با توجه به سرعت و امنیت وب سرور لایت اسپید یک انتخاب مناسب برای هاست اشتراکی محسوب می گردد.

هاست لینوکس حرفه ای وب رمز

هاست لینوکس حرفه ای وب رمز با بهره گیری از جدیدترین هارد دیسک با تکنولوژی NVMe با سرعتی معادل هفت برابر سرعت SSDهای معمولی عملیات خواندن و نوشتن روی دیسک را اجرا می نمایند. بنابراین هاست لینوکس حرفه ای برای توسعه دهندگان وب و طراحی اپلیکیشن یک انتخاب مناسب به شمار می رود. با توجه به کاربرد وسیع هاست لینوکس حرفه ای وب رمز برای ارائه این سرویس چهار پلن در نظر گرفته شده که تفاوت این پنل ها در مقدار حجم دیسک NVMe می باشد.

ویژگی های هاست لینوکس حرفه ای وب رمز

· ترافیک ماهیانه نامحدود

· پنل مدیریتی سی پنل

· دامنه رایگان .IR

· گواهینامه امنیتی SSL رایگان

· تعداد ایمیل نامحدود

· پارک و ساب دامین نامحدود

· قابلیت میزبانی یک سایت

· تعداد دیتابیس تا شش عدد

· DNS اختصاصی رایگان

هاست لینوکس پربازدید وب رمز

اگر سایت شما ترافیک بازدید بالایی داشته باشد مهم است که سایت در زمان اوج بازدید نیز با سرعت بالا عملیات پردازش همزمان را انجام داده و از دسترس خارج نگردد. بدین منظور هاست لینوکس پربازدید برای سایت های فروشگاهی که هر روزه تعداد کاربر زیادی از آن بازدید می نمایند و خرید اینترنتی انجام می دهند یک انتخاب حرفه ای می باشد.

در هر زمان که سایت شما احتیاج به ارتقا میزبانی داشته باشد بدون ایجاد وقفه در عملکرد سایت می توانید میزبانی خود را به سرور مجازی یا سرور اختصاصی ارتقا دهید.

کلام آخر

برای مدیریت هاست لینوکسی خود احتیاجی یه سیستم عامل لینوکس نداشته و می توانید به وسیله پنل مدیریتی سی پنل و با هر سیستم عاملی هاست خود را مدیریت کنید. اعتبار یک شرکت هاستینگ به ارائه یک پشتیبانی خوب برای مشتریان می باشد. تیم پشتیبانی وب رمز به وسیله چت و تلفن و تیکت در تمام ساعات شبانه روز جوابگوی شماست.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27863

به "با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید