برای برابری در فوتبال جنگیدم، قول می دهم شخصیت دیگری از تیم ببینید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مریم ایراندوست در حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان به جام ملت های آسیا، گفت: همواره آرزو داشتم ورزش زنان هم روزی این حمایت را داشته باشد. امروز این اتفاق برای ما بسیار خوب بود. دخترانمان الان مهمترین چیزی که دارند امید است و این امید را آقای عزیزی خادم و موسوی ایجاد کردند.

برای برابری در فوتبال جنگیدم، قول می دهم شخصیت دیگری از تیم ببینید

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان افزود: همواره دوست داشتم در کشورم برابری باشد و برای این موضوع همواره جنگیدم. در 8 ماهی که با تیم ملی کار می کنم، شرایطی دیدم که قبلاً نبود. ما به اردو می آمدیم و اما استفاده از زمین های یک، دو و حتی چمن مصنوعی برای مردان بود، حتی یادم هست 2 روز در خوابگاه ماندیم چون زمین نداشتیم.

ایراندوست درباره شرایطی که خواهان آن بود، گفت: زمانی که آمدم حرف از قرارداد نزدم و فقط 2 چیز خواستم؛ اول اینکه تیم ملی در خوابگاه نباشد و در هتل باشد، دوم اینکه مثل مردان به زنان هم لباس بدهند، خوشحالم که حرف ها عملی شد و وعده نبود. 3 هزار نفر از کل کشور استعدادیابی شدند و این اتفاق خوبی است. از فدراسیون فوتبال الگو برداری کنیم چون ورزش زنان فقط برای فوتبال نیست. اگر حمایت و برابری باشد، مطمئن باشید دختران ما در میادین مختلف افتخارآفرینی می نمایند.

وی درباره مسابقات پیش رو، گفت: قول می دهم شخصیت دیگری را از بچه ها در زمین ببینید و ببینید دختران فوتبال برای اعتمادی که فدراسیون داشت، چه کار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60395

به "برای برابری در فوتبال جنگیدم، قول می دهم شخصیت دیگری از تیم ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برابری در فوتبال جنگیدم، قول می دهم شخصیت دیگری از تیم ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید