آنالیز طرح های در دست اقدام فرودگاه ساری

به گزارش بلاگ پو، استاندار مازندران از طرح های در دست اقدام فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بازدید کرد.

آنالیز طرح های در دست اقدام فرودگاه ساری

به گزارش خبرنگار از ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران از طرح های در دست اقدام فرودگاه ساری شامل دیوار بتونی پیرامون فرودگاه، طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه مرکزی، انبارتدارکات، سایت های گلایدپس ولوکولایزر سامانه یاری ناوبری ILS، اراضی درحال تملک در راستای طرح توسعه و اپرون بازدید کرد.

استاندار مازندران در راستای تسریع در بهره برداری از سامانه یاری ناوبری از تخصیص اعتبار جهت اجرای جاده روستایی خبرداد و از مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا هرچه سریعتر با اجرای این طرح، زمینه نصب سیستم وبهره برداری از آن فراهم کند.

او از فرماندار خواست تاضمن مذاکره و تشکیل جلسه با صاحبان اراضی نسبت به برطرف معارضین و موانع اجرای بلوار دسترسی به فرودگاه ساری اقدام نماید.

در این ملاقاتاستاندار مازندران در تماسی تلفنی با رییس سازمان هواشناسی کشور، اختصاص یک دستگاه RVR هواشناسی جهت نصب وبهره برداری در فرودگاه ساری همزمان بانصب سامانه یاری ناوبری خواستارشد که خانم تاجبخش، رییس سازمان هواشناسی کشوردراین خصوص قول مساعد دادند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به شروع پروژه تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری، ضمن مهم ارزیابی کردن این پروژه، اجرای این طرح راگام مهمی درجهت تسهیل در دسترسی مسافران و مردم به فرودگاه دانست.

او گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر380 میلیار ریال در مدت دو سال اجراخواهد شد.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران در این ملاقات با اشاره به سرمایه گذاری و صرف اعتبار در حدود 1500 میلیارد ریالی در فرودگاه های استان در سه سال گذشته و افزایش حدود50 هکتار به عرصه و مساحت فرودگاه و اضافه شدن حدود 35 درصد به اراضی فرودگاه، درخواست کرد: رایزنی لازم جهت اختصاص بخشی از اراضی دشت نازساری جهت تامین استاندارد های ایمنی و توسعه سطوح پروازی از جانب استاندار با مقامات کشوری صورت پذیرد که در ادامه مقرر شد به درخواست استاندار در جلسه ای در مرکز کشور با مسئولان سازمان بنیاد مستضعفان پیگیری گردد.

شروع عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری

س

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25371

به "آنالیز طرح های در دست اقدام فرودگاه ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح های در دست اقدام فرودگاه ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید