برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش بلاگ پو، رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای این استان هشدار داد.

برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد است

ولی بهره مند در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با تحلیل و آنالیز آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی، طی امروز در برخی نقاط ناپایداری هایی بصورت رگبار و رعد و برق(بویژه در مناطق سردسیری) دور از انتظار نخواهد بود.

وی اظهار کرد: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر آدینه در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران، همراه با رعد و برق در برخی ساعات تند باد لحظه ای شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: این سامانه تا اواخر وقت دوشنبه فعال بوده اما عمده فعالیت آن در روزهای شنبه و یکشنبه پیش بینی می گردد.

بهره مند توضیح داد: در پی این سامانه باترشی اختلال در تردد جاده ای به سبب کاهش دید افقی، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده های کوهستانی، سیلابی شدن مسیل ها و ظغیان رودخانه ها را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: توصیه می گردد که برای کاهش خسارات احتمالی از سوی مردم استان، سازمان های امدادی و مدیریت بحران، تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: هم چنین در ارتفاعات و قلل استان احتمال بارش برف وجود دارد.

بهره مند عنوان نمود: کوهنوردان بعلت شرایط جوی در روزهای آدینه تا دوشنبه از صعود به ارتفاعات خود داری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14220

به "برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در راه کهگیلویه و بویراحمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید