برندگان سیمرغ فیلم فجر 39 مهمان نقد سینما می شوند

به گزارش بلاگ پو، تعدادی از هنرمندان برنده سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آدینه بیست و چهارم بهمن ماه به برنامه تلویزیونی نقد سینما می فرایند.

برندگان سیمرغ فیلم فجر 39 مهمان نقد سینما می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، تازه ترین قسمت از برنامه تلویزیونی نقد سینما ساعت 22 روز آدینه 24 بهمن ماه میزبان تعدادی از هنرمندان برنده سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهند بود.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است: در دهه مبارک فجر و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، برنامه نقد سینما هرشب میزبان هنرمندان سینما بود. این برنامه آدینه 24 بهمن ساعت 22 با توجه به اختتامیه این جشنواره برای آنالیز کلی آثار راه یافته به جشنواره فجر روی آنتن می رود. نقد سینما آدینه میزبان تعدادی از برندگان سیمرغ جشنواره فجر است تا درباره آثار برگزیده تبادل نظر نماید.

حضور توامان کارشناسان، منتقدان و برندگان سیمرغ در بخش های مختلف در برنامه نقد سینما برای آنالیز کیفیت برگزاری و حاشیه ای جشنواره فجر نیز از دیگر بخش های تماشایی نقد سینما است.

برنامه نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری، آدینه هر هفته ساعت 22 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43632

به "برندگان سیمرغ فیلم فجر 39 مهمان نقد سینما می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان سیمرغ فیلم فجر 39 مهمان نقد سینما می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید