برنز آسیا به بانوان اسلحه فلوره رسید، عنوان پنجمی پسران ایران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات شمشیربازی جوانان آسیا که در امارات جریان دارد، امروز یکشنبه تیم اسلحه فلوره بانوان ایران با کسب نتایج قابل قبول به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

برنز آسیا به بانوان اسلحه فلوره رسید، عنوان پنجمی پسران ایران

مدال برنز تیم بانوان شمشیرباز اسلحه فلوره به طورمشترک با قزاقستان و در میان 10 تیم شرکت کننده به دست آمد. این تیم به واسطه کسب نتایج قابل قبول در بخش انفرادی، در دور نخست دیدارهای تیمی با قرعه استراحت روبرو شد. در دور دوم تیم ایران مقابل هند به برتری دست یافت اما در دو سوم مغلوب ژاپن شد و با کسب عنوان سوم مشترک به کار خود پایان داد.

این برای نخستین بارپس از پیروزی انقلاب اسلامی است که بانوان شمشیرباز ایران در اسلحه فلوره پیروز به کسب مدال شده اند و از این حیث نتیجه به دست آمده برای شمشیربازی ایران کاملا ارزشمند است. همچنین مدال برنز تیم اسلحه فلوره بانوان اولین مدال ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست.

امروز همچنین دیدارهای تیمی اسلحه سابر پسران برگزار شد که طی آن تیم ایران درمیان 15 تیم شرکت کننده به عنوان پنجم دست یافت. این تیم پس از پیروزی برابر قطر در دور نخست، مقابل تیم کویت 45 بر 40 متحمل شکست شد. تیم ایران در سومین دیدار هم عربستان را با نتیجه 45 بر 23 شکست داد سپس در دیدار نهایی برای تعیین رده های پنجم تا هشتم مسابقات مقابل تایلند به برتری 45 بر 28 دست یافت و با کسب عنوان پنجم مشترک به کار خود پایان داد.

در بخش تیمی اسلحه اپه پسران نیز تیم ایران پس از کسب برتری 45 بر 35 مقابل چین تایپه، نتیجه دیدار برابر ژاپن را واگذار کردند. تیم ایران در دیدار برای تعیین رده های پنجم تا هشتم قطر را با نتیجه 45 بر 38 شکست داد. تیم ایران برای کسب رده پنجم مسابقات باید به مصاف کویت برود. این دیدار در جریان است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13068

به "برنز آسیا به بانوان اسلحه فلوره رسید، عنوان پنجمی پسران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز آسیا به بانوان اسلحه فلوره رسید، عنوان پنجمی پسران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید