برپایی میز خدمت در سامانه های شش گانه شرکت واحد

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میز خدمت در سامانه های شرکت واحد به منظور آنالیز، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مسائل مسافران راه اندازی شد.

برپایی میز خدمت در سامانه های شش گانه شرکت واحد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام نکاحی با اعلام اینکه راه اندازی میز خدمت در سامانه های شرکت واحد به منظور آنالیز، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مسائل مسافران اجرا شده است، گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطب محور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه گردد، اظهار کرد: به همین علت و در جهت تقویت ارتباط با شهروندان، نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام نموده ایم.

نکاحی با بیان این که شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدمات رسانی به آنها، از همه ابزار های ارتباطی بهره می گیرد، اضافه کرد: یکی از این ابزارها، دیدار مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه با راه اندازی این سامانه، جهت های ارتباطی بیشتر و کوتاه تری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و نقدها مردمی از شرکت واحد فراهم خواهد شد، اظهار داشت: به مردم عزیزمان این اطمینان را می دهم که پیغام های آن ها بلافاصله بعد از ثبت، مورد آنالیز، پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد.

عموم شهروندان می توانند از روش های دیگری همانند سامانه دیدار مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیغامکی 13700000916 و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی [email protected]، خواسته ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند تا پیگیری لازم از سوی مسئولان این شرکت صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63687

به "برپایی میز خدمت در سامانه های شش گانه شرکت واحد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز خدمت در سامانه های شش گانه شرکت واحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید