برپایی میز خدمت در سامانه های شش گانه شرکت واحد
به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میز خدمت در سامانه های شرکت واحد به منظور آنالیز، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مسائل مسافران راه اندازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام نکاحی با اعلام اینکه راه اندازی میز خدمت در سامانه های شرکت واحد به منظور آنالیز، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مسائل مسافران اجرا شده است، گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطب محور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه گردد، اظهار کرد: به همین علت و در جهت تقویت ارتباط با شهروندان، نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام نموده ایم.
نکاحی با بیان این که شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدمات رسانی به آنها، از همه ابزار های ارتباطی بهره می گیرد، اضافه کرد: یکی از این ابزارها، دیدار مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه با راه اندازی این سامانه، جهت های ارتباطی بیشتر و کوتاه تری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و نقدها مردمی از شرکت واحد فراهم خواهد شد، اظهار داشت: به مردم عزیزمان این اطمینان را می دهم که پیغام های آن ها بلافاصله بعد از ثبت، مورد آنالیز، پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد.
عموم شهروندان می توانند از روش های دیگری همانند سامانه دیدار مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیغامکی 13700000916 و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی [email protected]، خواسته ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند تا پیگیری لازم از سوی مسئولان این شرکت صورت پذیرد.
منبع: خبرگزاری دانشجو