حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت ترکیه بدون لژیونرها

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حضور در محل برگزاری تورنمنت بین المللی ترکیه اولین برنامه برون مرزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است که در راستای آماده سازی شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه انجام می گردد.

حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت ترکیه بدون لژیونرها

این تیم برای حضور در این تورنمنت امروز آدینه تهران را به مقصد استانبول ترک می نماید.

حکیم منصوری (کاپیتان)، محمد محمدنژاد، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، صالح عیاشی، وحید سعادت پور، مهدی عباسی، علی اکبر ابراهیمی، امیررضا احدی، ایمان بگ زاده، محسن بیگدلی و مجتبی کمالی ترکیب دوازده نفره ای است که مازیار میرعظیمی برای این اعزام انتخاب نموده است.

محسن بیگدلی مجتبی کمالی تنها لژیونرهایی هستند که در این ترکیب قرار گرفته اند. این اولین دوره حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر است. سرمربی این تیم به دیگر بازیکنان لژیونر که جزو ملی پوشان قدیمی به حساب می آیند و تعدادشان هم کم نیست، به خاطر حضور متوالی و طولانی در مسابقات باشگاهی استراحت داده است.

تورنمنت بین المللی ترکیه از شنبه شروع شده به مدت سه روز (8 تا 10 تیرماه) ادامه خواهد داشت. روسیه و کره جنوبی در کنار ایران و تیم میزبان برگزار کننده این تورنمنت هستند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک آماده می گردد. این رقابت ها مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از یک دوره غیبت در بازی های پارالمپیک، در پارالمپیک ریو شرکت کرد و در میان دوازده تیم شرکت کننده در صندلی دهم ایستاد. این تیم در بازی های پاراآسیایی اندونزی برای اولین بار در طول تاریخ به عنوان قهرمانی دست یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8453

به "حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت ترکیه بدون لژیونرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت ترکیه بدون لژیونرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید