برگزاری مراسم تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش بلاگ پو، مراسم شروع تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسوری و اتومبیلرانی صبح امروز برگزار گردید.

برگزاری مراسم تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش خبرنگاران، مراسم آغاز تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و آغاز تمرینات موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز (آدینه) در پیست آزادی تهران برگزار گردید. در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی به همراه سایر مدیران فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

احمدی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت آموزش در رشته های ورزشی گفت: افتتاح این آموزشگاه و استفاده از ظرفیت های آموزشی آن حرکتی جدید در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری به حساب می آید و امیدواریم شاهد پیشرفت این رشته در زمینه عمومی و حرفه ای باشیم. حدود 40 تا 50 میلیون نفر در ایران به نوعی درگیر اتومبیلرانی و موتورسواری هستند و سرمایه گذاری بیشتر در خصوص آموزش می تواند آثار ارزشمندی برای کشور به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری این دوره ها و تأسیس آموزشگاه های ورزشی در زمینه حرفه ای و عمومی تأثیرگذار باشد. توسعه پیست ها در استان های مختلف و جذب مشارکت بخش خصوصی از دیگر اهداف فدراسیون اتومبیلرانی خواهد بود.

احمدی در خصوص آغاز لیگ برتر فوتبال توضیح داد: آغاز لیگ برتر بستگی به شرایط تیم ها دارد. ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی در حال رصد کردن شرایط تیم ها هستند و اولویت حفظ سلامت ورزشکاران است تا مسئله ای پیش نیاید. نظر نهایی در خصوص آغاز لیگ برتر فوتبال را ستاد کرونا در ورزش اعلام خواهد نمود.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی نیز در این مراسم گفت: دولتی شدن فدراسیون ها یک مشکل عظیم برای آنها به حساب می آید برای مثال ما سه میلیارد و 600 میلیون تومان بابت هزینه آب به مجموعه آزادی بدهکار هستیم، به همین دلیل ضروری است که فدراسیون ها در زمینه اقتصادی به ثبات قابل قبولی برسند.

وی ادامه داد: اصلاح پیست آزادی تنها در امور رفاهی انجام شده است، چون بین المللی شدن آن در شرایط فعلی شدنی نیست.

ناظمی همچنین توضیح داد: امیدوارم با افتتاح این آموزشگاه بتوانیم نیروهای حرفه ای بیشتری تربیت کنیم، چون راه پیشرفت هر مجموعه تربیت نیروی انسانی است و به همین خاطر تأسیس دانشکده موتور در برنامه های آینده ما واقع شده است.

مسئولان حاضر در این مراسم پس از سخنرانی برای افتتاح تمرینات موتورکراس و اتومبیلرانی و موتورسواری سرعت به پیست آزادی رفتند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27227

به "برگزاری مراسم تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم تجهیز و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید