برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019

به گزارش بلاگ پو، نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی با حضور سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی های ساحلی جهانی برگزار گردید.

برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی، دکتر تقوی پزشک کاروان، موسوی زاده معاون سرپرست کاروان، حمیدرضا سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و مهدی چراغی دیگر عضو کادر سرپرستی کاروان به همراه بعضی از سرپرستان و مربیان فدراسیون های فوتبال، کشتی و کاراته حضور داشتند.

پیمان فخری در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم و اشاره به اهمیت بازی های ساحلی جهانی، اعضای کادر سرپرستی کاروان را معرفی کرد و درباره محل اسکان ورزشکاران، محل برگزاری مسابقات و تمرین، قوانین و مقررات لازم الاجرا چه در زمان مسابقات و چه در زمان استراحت و تمرین، پوشیدن لباس های کاروان اعزامی کشورمان و قوانین مربوط به لباس مسابقات، حمل و نقل، نحوه و زمان تغذیه ورزشکاران و احترام به قوانین منشور المپیک و قوانین مربوط به ممنوعیت همراه داشتن هرگونه دارو هماهنگی برای مصرف دارو و مکمل های مجاز با پزشک کاروان، نکاتی را عنوان نمود.

فخری درباره پاداش مدال آوران نیز گفت: پاداش مدال آوران در بخش انفرادی و تیمی تعیین شده اما هنوز قطعی نشده است و در جلسه این هفته هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک قطعی خواهد شد.

در ادامه نشست نصرالله سجادی، مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر تجربه خوب پیمان فخری در مسابقات مختلف اضافه کرد: حضور 97 کشور در نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی نشانگر آینده خوب این رویداد بین المللی است.

وی با اشاره به کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی گفت: باوجودی که کاروان بزرگی را به بازی های ساحلی جهانی اعزام نمی کنیم اما ترکیب بسیار خوبی داریم و امیدوارم سرپرستان تیم ها با انتقال مباحث و نکات دقیق این نشست به ورزشکاران، آنان را از اهمیت موضوع بخصوص رعایت و جدی دریافت قوانین مطلع نمایند تا کاروانی هماهنگ و پیروز داشته باشیم.

همچنین در ادامه نشست ، دیگر اعضای کادر سرپرستی کمیته ملی المپیک نکات مهم در حیطه مسئولیت شان عنوان نمودند و در خاتمه نیز سرپرستان و مربیان تیم های اعزامی سوالات خود را عنوان نمودند.

لازم به ذکر است نخستین دوره بازی های ساحلی جهانی 20 تا 24 در دو ساحل الغرافه و کاتارا و مجموعه ورزشی اسپایرا قطر با حضور1240 ورزشکار از 97 کشور برگزار می گردد که 17 ورزشکار در چهار رشته (فوتبال ساحلی، سنگنوردی، کشتی و کاراته) از کشورمان در این بازی ها شرکت می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12669

به "برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید