بلیط هواپیما به لندن قدمتی به دوران روم باستان

به گزارش بلاگ پو، چرخ و فلک بزرگ، اتوبوس های قرمز رنگ، گالری ها و موزه ها، ساختمان های قدیمی، چای و پودینگ انگلیسی، سیب زمینی و ماهی سنتی و هزاران هزار چیز دیگری که با شنیدن نام لندن، تصویر آنها در ذهن ما تداعی می شود.

بلیط هواپیما به لندن قدمتی به دوران روم باستان

لندن در کنار رود تایمز شکل گرفته و قدمت آن به دوران روم باستان یعنی نزدیک به دو هزار سال پیش باز می شود. این شهر همچنین مرکز جریان های تاریخی مهمی چون انقلاب صنعتی بوده است؛ این روح تاریخی به شهری مدرن پیوند خورده و سبب شده تا ملاقات از لندن تجربه ای به یادماندنی و کم نظیر شود. لندن مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی از سرتاسر جهان است.

بلیط هواپیما در بهترین فصل سفر به لندن

تابستان فصل محبوب مسافران پروازهای خارجی به این شهر است؛ روزها طولانی است و در گوشه و کنار شهر، جشنواره های مختلفی برگزار می شود. بهار و پاییز، هوا کمی خنک تر است و کمی هم به نسبت تابستان قیمت ها ارزان تر می شود.

بودجه سفر به لندن

لندن شهری به نسبت گران است؛ اگر می خواهید کمی در بودجه های خود صرفه جویی کنید، می توانید اقامتگاه های معروف به تخت و صبحانه را جایگزین هتل های گران قیمت کنیم.

دیدنی های لندن

در گوشه و کنار لندن،موزه ها، گالری ها و بسیاری از دیدنی های جذاب و به یادماندنی واقع شده است که می تواند برنامه روزانه شما را به خود اختصاص دهد؛ اگر بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن گرفته اید، فرصت ملاقات این جاذبه ها را از دست ندهید.

بلیط هواپیما به بازدید از چشم لندن

می توانید سفر خود را با دیدن یکی از نمادهای شهر لندن آغاز کنید؛ این چرخ و فلک 135 متری در سال 1999 در قلب لندن ساخته شده است. شما به یک گردش نیم ساعته می روید و می توانید از بالای آ منظره ای زیبا از شهر را ببینید.

بلیط هواپیما به بازدید از گرینویچ

ما بارها و بارها نام گرینویچ را شنیده ایم؛ اینجا همان جایی است که نصف النهار مبدا از آن می گذرد و در اعلام ساعت های رسمی نام آن به کار می رود. این دهکده حال و هوای قدیمی انگلستان را می توانید ببینید؛ مکانی سرسبز که در آن موزه ، ساختمان های تاریخی و رستوران هایی واقع شده است. همچنین اینجا می توانید از جشنوارهای مختلفی نیز دیدن کنید؛ برای ملاقات از این دهکده بهترین راه این است که سوار قطار شده و در ایستگاه گرینویچ پیاده شوید.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه بریتانیا

همانطور که گفتیم، لندن شهر موزه های گوناگون است. یکی از آنها همین موزه بریتانیا است با یک معماری مدرن و عجیب؛ در موزه برتانیا می توانید گنجینه ای از آثار باستانی فرهنگ های گوناگون را مشاهده کنید؛ جالب است بدانید که منشور حقوق بشر کورش نیز در اینجا نگهداری می شود؛ از دیگر آثار مهم این موزه، ستون هایی به جا مانده از یونان و مومیایی های مصر است. برای بازدید این مکان بهتر است که زمان زیادی را اختصاص دهید.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه ویکتوریا و آلبرت

این موزه، مجموعه ای از آثار هنرهای دکوراتیو را جمع آوری کرده است. این موزه نزدیک به 100 گالری مختلف دارد، که در آنها می توانید از فرش های ایرانی، مبلمان های اروپایی با طراحی های خاص و آثار نقاشی مربوط شرق دور دیدن کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از گالری ملی لندن

اگر به نقاشی علاقه دارید و بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن گرفته اید، حتما به این موزه سر بزنید؛ جالب است بدانید بسیاری از مسافران پروازهای خارجی به سوی لندن برای دیدن این موزه راهی سفر شده اند.

قدمت این گالری به قرن 19 باز گشته و مجموعه ای منحصر به فرد از آثار هنری را پیش چشم شما به نمایش می گذارد. این گنجینه بیش از دو هزار اثر را از فرون 13 تا 19 در خود جای داده است.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه مادام توسو

این موزه حال انقدر محبوب و معروف شده که در چند شهر دیگر نیز شعبه هایی را افتتاح کرده است. موزه مادام توسو را خانمی به همین نام ساخت؛ در این موزه مجموعه ای از مجسمه های مومی در ابعاد واقعی را از شخصیت های معروف جهان خواهید دید. این مجسمه ها آنقدر واقعی هستند که اگر با آنها عکس گرفته و برای کسی بفرستید، ممکن است تصور کند که شما به راستی با خواننده یا بازیگر محبوبتان ملاقات کرده اید.

بلیط هواپیما به بازدید از موزه تاریخ طبیعی

برای سفر به تاریخ ناگزیریم گشتی هم در سیر تاریخی طبیعت بزنیم و برای این کار موزه تاریخ طبیعت، یکی از بهترین مکان ها است. علاوه بر اطلاعات مفیدی که در طول بازدید به دست می آورید، خود ساختمان موزه نیز از شاهکارهای معماری این شهر به شمار می رود. اگر به بچه ها خود سفر می کنید، حتما آنها را به این موزه ببرید.

اینجا می توانید از بخش های گیاه شناسی، حشره شناسی، کانی شناسی، دیرینه و جانورشناسی دیدن کنید. بخشی از مجموعه های این موزه توسط داروین جمع آوری شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از برج لندن

به داستان های ترسناک علاقه دارید؟ آیا باور دارید که ممکن است در برخی مکان ها ارواحی سرگردان وجود داشته باشند؟ خب اگر این موضوعات برایتان جالب است، بلیط هواپیمای خود را به لندن بگیرید و از برج لندن دیدن کنید.

این مکان در واقع از 22 برج تشکیل شده و در دروان های گذشته یک قلعه نظامی رومی بوده است. در این مکان می توانید از زره ها و جواهرات خاندان سلطنتس دیدن کنید. برخی افراد در اینجا کشته شده اند و بسیاری از مردم باور دارند که ارواح آنها هنوز در اینجا سرگردان است از حمله روح مردن که گردنش زده شده است.

قایق رانی در شهر لندن

رود تایمز جلوه ای زیبا به شهر بخشیده است؛ علاوه بر پیاده روی در کنار این رود زیبا، شما می توانید به گردشی با قایق بر روی رودخانه بروید. قایق رانی بر روی تامیز در میان انگلیسی ها بسیار محبوب است و مسابقاتی نیز در این شهر برگزار می شود.

بلیط هواپیما به ملاقات با هری پاتر

این روزها لندن را با یک نشان دیگر نیز به یاد می آورند و آن مجموعه داستان های هری پاتر است. اگر شما هم از دوستداران این شخصیت محبوب هستید، می توانید از استودیوی برادران وارنر که بخشی از دکورهای این فیلم را در خود جای داده، دیدن کنید.

لندن ، غذا و دیگر هیچ

در این شهر چند خوراکی وجود دارد که خود بخشی مهم از سفرتان می تواند باشد؛ اول از همه خود را به یک صبحانه مفصل انگلیسی مهمان کنید، ترکیبی از تخم مرغ و سوسیس و …؛ از دیگر خوراک های محبوب این کشور ماهی و چیپس است که به روشی مخصوص طبخ و با سس خوش طعم خورده می شود.چای و پودینگ های متنوع انگلیسی نیز می تواند عصرانه ای دلچسب باشد. سفر به انگلستان بدون خوردن این خوراک ها کامل نمی شود.

انگلستان مقصدی زیبا و دوست داشتنی است؛ این شهر برای همه سلیقه ها و گروه های سنی پیشنهادهای جذابی دارد، چه اهل خرید باشید و چه اهل بازدید از بناهای تاریخی، چه تنها سفر می کنید و چه با بچه هاتان، این شهر مقصدی مناسب برای خرید بلیط هواپیما است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به لندن انگلستان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به انگلستان ، برای دیدن کلیک کنید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: سفرستان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23640

به "بلیط هواپیما به لندن قدمتی به دوران روم باستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به لندن قدمتی به دوران روم باستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید