بنتو: مهیای صعود به دور بعدی جام ملت ها می شویم، کریستینین: کره جنوبی همانند چین است

به گزارش بلاگ پو، سرمربیان تیم های ملی کره جنوبی و قرقیزستان در نشست خبری پیش از رویارویی در جام ملت های آسیا 2019 مطالب مختلفی را بیان کردند.

بنتو: مهیای صعود به دور بعدی جام ملت ها می شویم، کریستینین: کره جنوبی همانند چین است

به گزارش خبرنگاران، در دور دوم از بازی های گروه C جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 دقیقه فردا (جمعه) تیم های ملی کره جنوبی و قرقیزستان به مصاف هم می روند. کره جنوبی در بازی نخست خود با یک گل فیلیپین را از پیش رو برداشت و قرقیزستان نیز با نتیجه 2 بر یک مغلوب چین شد.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر قرقیزستان گفت: هدف مان همانند بازی نخست است و برای پیروزی کوشش می کنیم. مهیای صعود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا می شویم و بازی با قرقیزستان سخت خواهد بود. تیم خوبی را در اختیار داریم و می خواهیم بازی تهاجمی را به نمایش بگذاریم. سبک بازی کره جنوبی کنترل بازی با حفظ توپ است و این روند را در بازی با قرقیزستان نیز عملی می گردد.

وی همچنین از غیبت لیا سونگ در ترکیب تیم ملی کره جنوبی به دلیل مصدومیت اطلاع داد.

با تور چین همراه شوید

الکساندر کریستینین، سرمربی روسی تیم ملی قرقیزستان نیز در این نشست خبری گفت: کره جنوبی یکی از بهترین تیم های آسیا است اما قرقیزستان خود را مهیای این دیدار می نماید. بازی سخت و هیجا ن انگیزی را برای هر 2 تیم کره جنوبی و قرقیزستان پیش بینی می کنم. تغییراتی را در ترکیب اصلی و تاکتیک تیمی ایجاد خواهیم کرد و فکر می کنم کره جنوبی نیز تیمی همانند نخستین حریف مان یعنی چین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2797

به "بنتو: مهیای صعود به دور بعدی جام ملت ها می شویم، کریستینین: کره جنوبی همانند چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو: مهیای صعود به دور بعدی جام ملت ها می شویم، کریستینین: کره جنوبی همانند چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید