بنیاد نخبگان لرستان از دانشجویان مستعد تحصیلی حمایت می کند

به گزارش بلاگ پو، بنیاد نخبگان استان لرستان برای سال تحصیلی 1400-1399 قرار است با ارائه تسهیلات دانشجویی از دانشجویان مستعد تحصیلی حمایت کند.

بنیاد نخبگان لرستان از دانشجویان مستعد تحصیلی حمایت می کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بنیاد ملی نخبگان استان لرستان بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، در سال تحصیلی 1400-1399 اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اعطا می کند.

دانشجویان هر یک از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط در شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی در سال تحصیلی 1400-1399 هستند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

  • یک درصد دانشجویان مازندران تحت حمایت بنیاد نخبگان هستند

    استانداری البرز از نخبگان علمی استان حمایت می کند

فرآیند ثبت نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از 20 خرداد 99 آغاز شده و دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه در سامانه سینا بارگذاری و یا به روز رسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا 20 تیر (غیرقابل تمدید) فرصت دارند گزینه درخواست بررسی پرونده برای بهره مندی از پشتیبانی های دانشجویی را در بخش ثبت درخواست های سامانه انتخاب کنند.

با توجه به شرایط پیش آمده (شیوع ویروس کووید 19) و تعلیق فعالیت های حضوری دانشگاه ها، آخرین معدل متقاضیان، میانگین نمرات تا خاتمه نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در نظر گرفته شده است.

بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز از مجموعه فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده اند را اعلام خواهد کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27971

به "بنیاد نخبگان لرستان از دانشجویان مستعد تحصیلی حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد نخبگان لرستان از دانشجویان مستعد تحصیلی حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید