بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا: می توانم الگو باشم، این نسل دختران والیبال تکرار نشدنی است

به گزارش بلاگ پو، پوران زارع با تاکید بر ضرورت جوان گرایی می گوید نسل فعلی دختران والیبالیست تکرار نشدنی است و هنوز جایگزین مناسبی پیدا نشده است.

بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا: می توانم الگو باشم، این نسل دختران والیبال تکرار نشدنی است

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال زنان سایپا به نام کننده ایران در جام باشگاه های آسیا پیروز شد برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر وارد شود. این تیم در رتبه بندی خاتمهی در جایگاه چهارم قرار گرفت. علاوه بر این پوران زارع به نام برترین مدافع انتخاب شد که نام تاریخی برای والیبال زنان ایران محسوب می شود.

زارع در گفت وگو با خبرنگاران به عملکرد سایپا اشاره و بیان نمود: مسابقات سطح خوبی داشت. با اینکه به دلیل کرونا دو سال اعزامی نداشتیم اما عملکردمان خوب بود. بعد از 54 سال نتیجه خوبی گرفتیم و چهارم آسیا شدیم. برای رسیدن به این جایگاه فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشتیم. همه کسانی که از سال 86 و اولین اعزام بین المللی با ما بودند تا بازیکنانی که این دوره حضور نداشتند، در این جایگاه سهیم هستند و زحمت کشیده اند.

او در مورد کسب نام برترین مدافع جام باشگاه ها گفت: هر بازیکنی برای کاری که انجام می دهد، هدفی دارد. از سال های قبل که به اردوی ملی دعوت می شدم، آرزو داشتم که جزو برترین های آسیا شوم. خوشبختانه امسال در جام باشگاه ها رخ داد و این نام را کسب کردم. بازیکنی هستم که در تمام مسابقات صفر تا صدم را می گذارم و همیشه فرایند رو به رشدی داشته ام، بنابراین از عملکردم در جام باشگاه ها راضی هستم.

زارع در ادامه اضافه نمود: وقتی به نام برترین مدافع انتخاب شدم خیلی حس و حال خوبی داشتم. از زمانی که وارد تایلند شدیم به هم اتاقی ام گفتم، دوست دارم این دوره برترین مدافع شوم و تلاشم را می کنم. لحظه ای که نام من را اعلام کردند، آنقدر خرسند شدم که نمی دانستم باید چکار کنم و وقتی تندیس را گرفتم خرسندی ام را با هم تیمی هایم سهیم شدم. این نام خیلی ارزشمند است و همانطور که الگویی دارم، من هم می توانم الگوی بازیکنان جوان تر باشم.

او با توجه به ترکیب باتجربه سایپا در جام باشگاه ها، بر جوان گرایی در والیبال زنان تاکید کرد و گفت: هر رشته ای نیاز به جوان گرایی دارد اما بازیکنان باتجربه 100 درصد به تیم کمک می کنند. اگر جوانان خوبی به تیم ملی برسند، هیچ کسی با جوان گرایی مخالف نیست اما اگر این اتفاق نیفتد، کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه اشتباه است. نسل فعلی تکرار نشدنی است، اما نفرات خوبی با فیزیک و قد مناسب در سطح کشور داریم که باید ساخته شوند تا به تیم ملی کمک کنند. ما هنوز نتوانسته ایم برای نسل فعلی جایگزین خوبی پیدا کنیم اما مطمئنم فدراسیون راه حل دارد و در پی برگزاری اردوهای نوجوانان وجوانان است.امیدوارم نتیجه بدهد و تیم ملی خوبی در رده های سنی مختلف داشته باشیم تا در آسیا نتیجه بگیریم، چون زنان والیبالیست ایران با استعداد هستند و اگر با برنامه و هدف جلو بفرایند، در آسیا حرف برای گفتن دارند.

زارع در خاتمه گفت: از فدراسیون والیبال می خواهم که بیشتر از این به بخش زنان توجه کند، چون در این صورت ایران قطعا یکی از برترین های آسیا خواهد بود. در آخر هم از کادر فنی و مجموعه سایپا تشکر می کنم که تا حد ممکن تیم را حمایت و امکانات را فراهم کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56110

به "بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا: می توانم الگو باشم، این نسل دختران والیبال تکرار نشدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا: می توانم الگو باشم، این نسل دختران والیبال تکرار نشدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید