بهشت اسکی در پیست های سوئیس

به گزارش بلاگ پو، معرفی بهترین پیست های سوئیس

پیست های سوئیس به عنوان یکی از برترین پیست های اسکی در دنیا شناخته می گردد. این کشور به زمین های متنوع، قله های زیبا، و بهترین پیست های اسکی در دنیا دسترسی دارد. بعضی از بزرگترین کوه های دنیا، از جمله ماترهورن و ایگر در کنار 55 قله دیگر که ارتفاع هر یک از آن ها به بیش از 4000 متر می رسد، در این کشور واقع شده اند.

بهشت اسکی در پیست های سوئیس

از این رو بسیاری از ورزشکاران و گردشگران سوئیس را به عنوان مکانی برای تفریحات زمستانی انتخاب می نمایند. در ادامه به معرفی 3 پیست اسکی از بهترین پیست های سوئیس می پردازیم و بعضی از هتل های لوکس سوئیس را برای اقامت در این ریزورت ها به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

1. زرمات(Zermatt)

زرمات دهکده ای زیبا و بدون ماشین در سوئیس است که به خاطر پیست های اسکی و کوهنوردی در آن شهرت دارد. سوئیسِ کلاسیک را می توانید در دامنه نماد کشور سوئیس یعنی کوهستان ماترهورن تجربه کنید. زرمات بهشت واقعی کوهستان آلپ است. زرمات که با کوه های خیره نماینده احاطه شده است و راستاهای پیاده روی فراوانی دارد، چیزی بیش از مناظر زیبا دارد.

به منطقه بهشت سان نگا(Sunnegga Paradise) که مخصوص اسکی است و در نزدیکی آن واقع شده است، می توانید از 3 طریق دسترسی داشته باشید. خط آهن کابلی، تله کابین و ماشین کابلی. بعد از یک روز خسته نماینده در زرمات می توان از کوه های آن بالا رفت و در یکی از رستوران هایش در کنار آتش و در جایگاه راحتی لم داد. یا فقط در یکی از خیابان های زرمات گشت و از دیدن کلبه های چوبی و یا از تماشای ویترین مغازه های آن لذت برد.

فقط می توانید با پرداخت 78 دلار روزانه زرمات را بگردید و با 54 بالابر(بالابر شامل بالابر، تله کابین، قطارهای کابلی و … می باشد) که در این پیست وجود دارد، 224 مایل راستا برفی را طی کنید و به 147 شیب اسکی دسترسی داشته باشید.

محل اقامت در زرمات:

در طول سفر خود به منطقه زرمات می توانید در هتل های لوکس زرمات اقامت داشته باشید که تعدادی از آن ها را به اختصار به شما معرفی خواهیم کرد. رزرو هر یک از این هتل ها در خبرنگاران به آسانی برای شما امکان پذیر است. کافی است که با کلیک بر روی نام هر هتل به صفحه هتل مربوطه رفته و رزرو خود را انجام دهید.

هتل بزرگ زرماترهوف(Grand Hotel Zermatterhof)

هتل بزرگ زرماترهوف هتلی 5 ستاره و لوکس و سنتی است که در مرکز زرمات و در عین حال محیطی بسیار آرام واقع شده است. از ویژگی های این هتل می توان به وجود 3 رستوران، وای فای رایگان، اسپا با استخری بزرگ، سونا، اتاق درمان، و اسپای خصوصی برای زوج ها اشاره نمود.

هتل متیول(Hotel Matthiol)

هتل متیول که در سال 2015 به طور کامل بازسازی شد در ناحیه ای کاملا آرام در زرمات واقع شده است. این هتل 4 ستاره لوکس، مجهز به امکانات منحصر به فردی از جمله سونای گیاهی، حمام بخار، سونای فنلاندی و اتاق تناسب اندام به صورت رایگان می باشد. همچنین تمامی اتاق های این هتل مجهز به آی پاد، تلویزیون، و وای فای رایگان هستند. این هتل بسیار مناسب زوج های جوان می باشد.

هتل آلالین(Swiss Alpine Hotel Allalin)

هتل آلالین هتلی 4 ستاره است که درست در مرکز زرمات واقع شده است. و در ساعات 7:30 و 18:30 ترنسفر میان هتل و ایستگاه قطار دارد. کنده کاری های چوبی را در هر جای این هتل می توانید ببینید. این هتل صبحانه بوفه باز و نوشیدنی هنگام عصر ارائه می دهد.

اتاق های زیبای این هتل با بالکن هایی که دارند، همگی نمایی به کوه ماترهورن یا دهکده دارند. تمامی هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اسپا، مرکز سلامت، سرویس اتاق، و اتاق های خانوادگی اشاره نمود.

هتل سان استار (Sunstar Hotel Zermatt)

هتل سان استار زرمات هتلی 4 ستاره و لوکس است که در 300 متری نزدیکترین بالابر پیست اسکی و ایستگاه قطار واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به جکوزی، سونا، حمام بخار رومی اشاره نمود.

اتاق های مدرن این هتل مبلمان و کف چوبی دارند. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون کابلی، مینی بار رایگان، و حمامی است که در قسمتی از اتاق خواب تعبیه شده است. بیشتر اتاق ها بالکنی دارند که می توان از آن ها منظره کوه های آلپ و ماترهورن را مشاهده کرد. همچنین منوی رستوران این هتل شامل حدود 20 نوع غذا است.

2. وربییر (Verbier)

پیست اسکی وربییرِ و 4 دره با 410 کیلومتر مساحت، یکی از بزرگترین پیست های اسکی اروپا و بزرگترین پیست اسکی سوئیس است. 93 بالابر دسترسی به این پیست را آسان نموده است. پیست اسکی از ارتفاع 1250 متری کوه های مونت که خود 3330 متر ارتفاع دارد، آغاز می گردد.

این ناحیه شامل 35 پیست آبی(مبتدی)، 39 پیست قرمز(متوسط)، 14 پیست سیاه(پیشرفته)، یک اسنو پارک، راستاهای پیاده روی اسکی، راستاهای پیاده روی زمستانی و مجموعه های باورنکردنی خارج از پیست است. پیست اسکی وربییر را می توان به 4 بخش تقسیم کرد: وربییر، لات زوماس، ساوُلِیرِس، بوروسُن و مونت فورت/ 4 دره.

این منطقه اسکی عظیم با پیست های متنوع، اسکی بازان و اسنوبردبازان را از سراسر جهان جذب می نماید و برای هر سطحی از مبتدی تا پیشرفته، چیزی برای ارائه به آن ها دارد.

محل اقامت در وربییِر:

در طول سفر خود به منطقه وربییر می توانید در هتل های لوکس وربییر اقامت داشته باشید. یکی از این هتل ها، هتل مونتپلییِر می باشد، که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. برای رزو هتل مونتپلییر کافی است که بر روی نام هتل کلیک کنید تا به صفحه رزرو این هتل راهنمایی شوید.

هتل مونتپلییِر(Hotel Montpelier)

هتل مونتپلییِر هتلی 3 ستاره و بسیار تمیز و عالی واقع در مرکز وربییر می باشد. این هتل از بالابرهای ساوولیرهو مدران 900 متر فاصله دارد. تمامی نواحی این هتل مجهز به وای فای رایگان است. همچنین این هتل یک استخر سرپوشیده، سونا، حمام بخار و مغازه ای برای فروش وسایل ورزشی دارد. همه اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون فلت هستند. بیشتر اتاق ها بالکن و چشم اندازی به کوه ها دارند. همچنین اتاق های خانوادگی نیز در این هتل موجود است.

3. کرنس مونتانا(Crans-Montana)

پیست اسکی کرنس مونتانا در کانتون واقع شده است. در این پیست اسکی، 140 شیب اسکی برای اسکی بازان در دسترس است. همچنین 19 بالابر اسکی بازان را جابجا می نماید. ناحیه ای که برای اسکی و ورزش های زمستانی در این منطقه در نظر گرفته شده است، از ارتفاع 1510 تا 2927 متری می باشد.

کرنس مونتانا در فلاتی آفتابی، بالای دره رون(Rhone) و در بخش فرانسوی زبان سوئیس واقع شده است. دسترسی به آن به وسیله جاده های پیچیده و با قطارهای کابلی امکان پذیر است. تله کابین ها هم از کرنس و مونتانا مستقیم به سمت پیست اسکی می روند.

محل اقامت در کرنس مونتانا:

در طول سفر خود به منطقه کرنس مونتانا می توانید در هتل های لوکس کرنس مونتانا اقامت داشته باشید که تعدادی از آن ها را به اختصار به شما معرفی خواهیم کرد. رزرو هر یک از این هتل ها در خبرنگاران به آسانی برای شما امکان پذیر است. کافی است که با کلیک بر روی نام هر هتل به صفحه هتل مربوطه رفته و رزرو خود را انجام دهید.

هتل گوردا گلف(Guarda Golf Hotel & Residences)

هتل گوردا گلف هتلی 5 ستاره است که نزدیک به مرکز کرنس مونتانا می باشد که در 800 متری منطقه اسکی واقع شده است. ماشین هایی که برای ترنسفر این هتل در نظر گرفته شده اند همگی لیموزین می باشند. اتاق های این هتل همگی از بهترین مواد طبیعی هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون فلت، آی پاد، اینترنت وای فای رایگان و سیستم تهویه ویژه دارند. بیشتر اتاق ها چشم اندازی زیبا به کوه های آلپ دارند.

این هتل همچنین یک اسپا، استخری سرپوشیده، سونای فنلاندی، حمام سنتی و مرکز تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته دارد.

هتل کرنس امباسادور(Crans Ambassador Hotel)

هتل کرنس امباسادور هتلی 5 ستاره و مدرن با یک اسپا، استخری سرپوشیده، نمایی پانورامیک، تراسی با شومینه و رستوران است.

اتاق های لوکس این هتل با تراسی رو به کوه های آلپ، مجهز به تلویزیون فلت، یک مینی بار، قهوه ساز، حمامی با دوش و یا جکوزی هستند.

همچنین در این هتل مغازه ای ورزشی که تجهیزات اسکی، کوهنوردی و گلف می فروشد در دسترس میهمانان هتل واقع شده است.

بهترین نرخ بلیط هواپیما به مقصد سوئیس

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9984

به "بهشت اسکی در پیست های سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت اسکی در پیست های سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید