بیرجند میزبان مسابقات کشتی خردسالان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش مهر، عباس سروری صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: مسابقات کشوری کشتی خردسالان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد کشتی خراسان جنوبی روزهای 25 و 26 مردادماه در بیرجند برگزار می‌شود.

بیرجند میزبان مسابقات کشتی خردسالان

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی بیان کرد: 240 کشتی‌گیر خردسال از استان‌های مازندران، تهران، سمنان، قم، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و رضوی در این مسابقات شرکت کرده و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سروری با اشاره به اینکه هر گروه دو مربی و یک سرپرست دارد، ادامه داد: به صور کلی در قالب این مسابقات 300 نفر مهمان خراسان جنوبی خواهند بود که بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان نیز در برنامه‌های آنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود برای این مسابقات حدود 30 میلیون تومان هزینه شود، افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات صبح جمعه ساعت 9 و فینال این دوره مسابقات بعدازظهر روز جمعه ساعت 16 با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: این مسابقات مقدمه یک رویداد مهم ورزشی دیگر در آذرماه سال جاری به نام مسابقات بین‌المللی کشتی در خراسان جنوبی است که در آن مسابقه میزبان ورزشکارانی از کشورهای پاکستان، هند، ارمنستان و افغانستان خواهیم بود.

سروری اظهار کرد: از سال 96 تاکنون در هیئت کشتی خراسان جنوبی اتفاقات مثبتی رخ‌داده است که از آن جمله می‌توان به افتتاح مدرسه کشتی، آموزش خردسالان و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های داوری اشاره کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 25 داور ملی و یک داور بین‌المللی داریم و برنامه‌ریزی ما بر ارتقاء مباحث آموزش داوری در نیمه دوم سال 97 است.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری دوره دانش‌افزایی در خراسان جنوبی و برگزاری اردوهای مشترک از دیگر اتفاقات مثبت از سال 96 تاکنون در حوزه کشتی استان است، ادامه داد: همچنین در این مدت برای اولین بار تیم کشتی بانوان را تشکیل دادیم.

سروری یادآور شد: همچنین اعزام گروه کشتی بانوان را به مسابقات کشوری را داشتیم که مورد استقبال بانوان ورزشکار قرار گرفت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27

به "بیرجند میزبان مسابقات کشتی خردسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرجند میزبان مسابقات کشتی خردسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید