بیمه پایه هنرمندان سر پل ذهاب تا دو سال رایگان است

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بیمه پایه اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزه زده غرب کشور برای مدت دو سال از سوی صندوق اعتباری هنر رایگان است.

بیمه پایه هنرمندان سر پل ذهاب تا دو سال رایگان است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در سفر به استان کرمانشاه، معرفی نامه بیمه تامین اجتماعی 160 نفر از هنرمندان سرپل ذهاب را اهدا کرد. سیدحسین سیدزاده - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر - در دیدار با هنرمندان زلزله زده اعلام کرد: زلزله سال گذشته حادثه بسیار تلخی برای ملت ایران بود و با توجه به گستردگی دامنه زلزله متاسفانه تاکنون پیامدهای آن گریبانگیر مردم این مناطق است. او اضافه نمود: در سفر مدیران صندوق اعتباری هنر در فروردین ماه به سرپل ذهاب از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان ساکن در این منطقه قرار گرفتم و در این خصوص اقدامات موثری در حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، معیشتی و کمک مستمری(هنرمندان پیشکسوت بالای 60 سال سن) با توجه به امکانات صندوق صورت گرفته است. سیدزاده با اشاره به اهمیت برخورداری هنرمندان از خدمات بیمه تامین اجتماعی گفت: براساس وظیفه اصلی ما در حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، بیمه پایه اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزه زده غرب کشور برای مدت دو سال از سوی صندوق رایگان است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تضمین کرد: خدمات و کمک های صندوق اعتباری هنر به اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت. او در ادامه اعلام کرد: فصل جدیدی از ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شروع گردیده است و ما کوشش می کنیم طی سفرهای مستمر به اقصی نقاط کشور ضمن دیدار با اهالی فرهنگ و هنر در جهت همفکری و هم افزایی هرچه بیشتر و ارتقاء کیفیت خدمات صندوق حرکت کنیم. سیدزاده اضافه نمود: ما در صندوق اعتباری هنر با پیمودن بیش از 40 هزار کیلومتر در سفر به 9 استان، 50 شهرستان و چندین نقاط روستایی با هدف بهره مندی عادلانه اعضا در سراسر کشور از خدمات صندوق کوشش کردیم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان سراسر کشور قرار بگیریم و با توجه به امکانات صندوق در جهت برطرف مشکلات آنها اقدامات لازم صورت گیرد. آنچه تاکنون انجام گردیده حداقل هایی برای هنرمندان کشوراست.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر اضافه نمود: صندوق اعتباری هنر در چهار بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام، تسهیلات و طرح تکریم و مستمری فعالیت دارد. کوشش کردیم طی سفرهای حمایتی، اهالی فرهنگ و هنر از حقوق اولیه خود همچون پوشش بیمه ای برخوردار باشند زیرا بیمه یک نیازاساسی برای هنرمندان محسوب می گردد. خوشبختانه سال گذشته با همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 60 درصد به ظرفیت بیمه شدگان صندوق اضافه نموده شد. سیدزاده اظهار کرد: وظیفه صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است. کوشش ما استفاده از منابع در اختیار برای تکریم اعضا صندوق است. همه ما از شرایط کشور و مشکلات اقتصادی آگاه هستیم. شرایط جدید نیازمند برنامه ریزی جدید است. اکنون مهم ترین امر پیدا کردن یکدیگر و ایجاد فضای همراهی است. در این فضا و دیدار با یکدیگر می توانیم امور را به بهترین نحو پیش ببریم. مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب نیز در این مراسم گفت: امروز بیش از 160 هنرمند سرپل ذهابی معرفی نامه بیمه تامین اجتماعی خود را از سیدحسین سیدزاده ، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گرفتند و 330 هنرمند دیگر نیز بیمه تکمیلی گرفتن کردند. مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این سفر با استاد منصور یاقوتی، نویسنده و منتقد ادبی ملقب به گل باخی و استاد صدیق تعریف، ردیف دان و خواننده سنتی در کرمانشاه دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 682

به "بیمه پایه هنرمندان سر پل ذهاب تا دو سال رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه پایه هنرمندان سر پل ذهاب تا دو سال رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید