تأکید معاون استاندار کردستان بر ضرورت مشارکت جوانان در تصمیمات مهم کشوری

به گزارش بلاگ پو، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: جوانان نیروهای متخصص و کارآمدی هستند باید به آن ها اعتماد کنیم و در تصمیم گیری های بزرگ آن ها را سهیم کنیم.

تأکید معاون استاندار کردستان بر ضرورت مشارکت جوانان در تصمیمات مهم کشوری

به گزارش خبرنگاران، حسین خوش اقبال امروز 24 مرداد در سومین جلسه ستاد امور جوانان استان کردستان، با اشاره به این که باید به جوانان بیشتر بها داد، اظهار کرد: امروزه متأسفانه کمتر از نیروهای جوان و تفکر آن ها استفاده می کنیم.

وی با اشاره به این که در هفته جوان همه از جوانان سخن می گوئیم اما پس از آن به آن ها بی توجه هستیم، گفت: امروزه اگر آمار ازدواج پایین و آمار طلاق زیاد است نشان از آن دارد که نسبت به اعتقادات دینی و فرهنگسازی در میان جوانان خوب توجه نکرده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به این که جوانان در زمان جنگ کارهای بزرگی برای حفاظت از این آب و خاک انجام داده اند، گفت: جوانان نیروهای متخصص و کارآمدی هستند که باید به آن ها اعتماد کنیم و در تصمیم گیری های بزرگ آن ها را سهیم کنیم.

خوش اقبال به جلسه ستاد ساماندهی جوانان اشاره نمود و گفت: در این جلسات مدیران کل باید حضور پیدا نمایند و اگر مدیران نمی توانند حضور داشته باشند یک نفر ثابت که اختیارات لازم را دارد به این ستاد به صورت ثابت معرفی نمایند تا این جلسات بدون خروجی نماند.

وی اظهار کرد: هفته ازدواج بسیار مهم است و می خواهیم که این هفته به نحو احسن برگزار گردد و نیز مسئولان برنامه ریزی صحیحی در این مورد داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به نقش خانواده ها یادآور گردید: امروزه نیز خانواده ها نسبت به بحث طلاق بی توجه هستند و باید این مسأله در نگرش خانواده ها تغییر کند و اگر امروز اساتید دانشگاهی و پژوهشگران پای کار نیایند نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: isna.ir
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 350

به "تأکید معاون استاندار کردستان بر ضرورت مشارکت جوانان در تصمیمات مهم کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید معاون استاندار کردستان بر ضرورت مشارکت جوانان در تصمیمات مهم کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید