تا به امروز 61 هزار داوطلب برای آزمون فراگیر ارشد پیغام نور ثبت نام کردند ، آخرین مهلت 18 آذرماه

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا به امروز 61 هزار و 168 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور ثبت نام کردند.

تا به امروز 61 هزار داوطلب برای آزمون فراگیر ارشد پیغام نور ثبت نام کردند ، آخرین مهلت 18 آذرماه

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) از چهارشنبه 5 آذرماه 99 شروع شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می توانند تا سه شنبه 18 آذرماه 99 در این دوره ها ثبت نام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه تا به امروز تعداد 61 هزار و 168 نفر در این آزمون ثبت نام نموده اند، عنوان نمود: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی گفت: متقاضیان ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند. هر متقاضی می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) در روز آدینه 17 بهمن 99 برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 14 بهمن تا پنجشنبه 16 بهمن در سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39110

به "تا به امروز 61 هزار داوطلب برای آزمون فراگیر ارشد پیغام نور ثبت نام کردند ، آخرین مهلت 18 آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز 61 هزار داوطلب برای آزمون فراگیر ارشد پیغام نور ثبت نام کردند ، آخرین مهلت 18 آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید