تبریز میزبان همایش بین المللی سالمندی جمعیت و پیامدهای مرتبط با سیاست گذاری

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بین المللی سالمندی جمعیت و پیامدهای مرتبط با سیاست گذاری در تبریز اطلاع داد.

تبریز میزبان همایش بین المللی سالمندی جمعیت و پیامدهای مرتبط با سیاست گذاری

به گزارش خبرنگاران، محسن ارشدزاده با اعلام این مطلب گفت: همایش بین المللی سالمندی جمعیت، 12 و 13 تیرماه امسال با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی در هتل کایا تبریز برگزار می گردد.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 گفت: طبق هماهنگی های اجرا شده، بعضی از همایشات بین المللی کشور به میزبانی تبریز برگزار می گردد تا اساتید و کارشناسان کشورهای خارجی از نزدیک با پتانسیل ها و قابلیت های تبریز و آذربایجان شرقی آشنا شوند.

وی اعلام کرد: از کشورهای میانمار، تایلند، مالزی، ویتنام، چین، پاکستان، آلمان، انگلیس، ژاپن، استرالیا، کره و نمایندگان صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی در این همایش حضور دارند.

ارشدزاده هدف برگزاری این همایش را تسریع در سیاست گذاری کشورها برای سالمندان و انتقال تجربیات کشورها و نیز استفاده از تجربیات ایران در حوزه سالمندی جمعیت دانست.

وی موضوعات این همایش را آنالیز پیامدهای سالخوردگی، تغییرات جمعیتی در آسیا و ایران، چالش تأمین درآمد در سنین سالمندی، انزوای اجتماعی و آسیب پذیری در سنین سالمندی، تغییرات جمعیتی و سیاست های مرتبط با سالمندان، تغییرات جمعیتی و برنامه های ملی توسعه در کشورها، مسئولیت سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط با حوزه سالمندی، سالمندی و پذیرش خدمات اجتماعی و نفش سازمان ها، مستمری و حمایت های اجتماعی از سالمندان بیان کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16064

به "تبریز میزبان همایش بین المللی سالمندی جمعیت و پیامدهای مرتبط با سیاست گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز میزبان همایش بین المللی سالمندی جمعیت و پیامدهای مرتبط با سیاست گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید