تجربه رستوران هایی متفاوت در دبی

به گزارش بلاگ پو، آشنایی با چند رستوران دبی

در حالیکه که در دوبی انواع غذاهای مجذوب نماینده مختلف از جمله غذاهای پاکستانی، پرویی تا غذاهای اتیوپیایی و ایرانی وجود دارد، پیدا کردن یک رستوران معتبر برای خوردن غذاهای مخصوص امارات احتیاج به اطلاعات دارد. به صورت سنتی، این غذاها فقط در خانه و برای جشن های بزرگ تهیه می شد اما امروزه بسیاری از رستوران ها این غذاها را سرو می نمایند.

تجربه رستوران هایی متفاوت در دبی

با خبرنگاران همراه باشید و با بعضی از غذاهایی که می توانید در دبی تجربه کنید آشنا شوید:

غذاهای امروزی در آسیلا (Aseelah)

رستوران آسیلا در هتل رادیسون بلو، دوبی دیره کریک (Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek) غذاهای محلی مختلفی را مانند رول مرغ پر شده با خرما و برگر گوشت شتر سرو می نماید. غذاهای سنتی هم نباید فراموش گردد. سر آشپز اوه میشیل سال ها وقت برای دیدار با خانواده های اماراتی صرف نموده است تا دستور پخت غذاهای مختلف محلی مثل میگو طعم دار شده با بزار و پودینگ کدو حلوایی را یاد بگیرد. در این رستوران انواع نوشیدنی های مختلف با قیمت مناسب سرو می گردد.

طعم های اصیل در الفنار(Al Fanar)

الفنار یک نقطه بسیار قدیمی و جالب است و دکور آن شما را یاد دوران بسیار دور گذشته می اندازد. اجازه ندهید، موقعیت فستیوال سیتی مال (Festival City Mall) باعث گردد اینجا را نادیده بگیرید. این رستوران شبیه یک خانه قدیمی حیاط دار است و بسیار دنج است. برای کسانی که اولین بار به این محل می فرایند پیشنهاد می گردد که مرغ مجبوس (برنج با ادویه بزار) و نقر مشوی (ماهی مرکب کبابی) را حتما امتحان نمایند.

غذای طبخ شده به روش خانگی در التوصل (Al Tawasol)

مردم محلی برای خوردن غذاهایی که مزه غذاهای مادربزرگ را می دهد و به روش خانگی طبخ می گردد به رستوران خانوادگی التوصل در دیره می آیند که از سال 1999 آغاز به کار نموده است. در اینجا می توانید بر روی فرشی که در قسمت پذیرایی اصلی پهن شده است یا در چادرهای خصوصی که به آن مجلس می گویند بنشینید و از خوردن مجبوس و سلونای تند با دستان تان لذت ببرید. یکی دیگر از غذاهای اصلی التوصل، مندی است که یک غذای یمنی است و در کل شبه جزیره عربستان طبخ می گردد، این غذا شامل گوشتی است که در تنور به آرامی پخته می گردد و برنج که همراه آن سرو می گردد.

تلاقی سنتی و مدرن در رستوران سون سندز (Seven Sands)

رستوران سون سندز در دو طبقه در ساحل جی بی آر واقع شده است. طراحی داخلی این رستوران به صورت عربی است و دارای یک تراس رو به دریاست. این رستوران سنت را با مد روز ترکیب نموده است و منوی آن پر است از انواع غذاهای سنتی امارات اما انواع غذاهای منطقه ها دیگر مثل کیبه و حمص را هم سرو می نمایند. چه غذایی را امتحان کنید؟ سمبوسه ها در اینجا مثل سمبوسه های هندی است اما ادویه بزار آن بیشتر است و میگو که با فوگا و بزار، زعفران و لیموی خشک طعم دار شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 62220

به "تجربه رستوران هایی متفاوت در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه رستوران هایی متفاوت در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید