تصویب قوانین تامین اجتماعی بدون در نظر دریافت منابع

به گزارش بلاگ پو، خداقلی میرزایی، در تبادل نظر با خبرنگاران در حاشیه همایش بازنشستگان تامین اجتماعی شمیرانات، اضافه کرد: مسائل تأمین اجتماعی تاریخی است و ربطی به امروز و یا دیروز ندارد.

تصویب قوانین تامین اجتماعی بدون در نظر دریافت منابع

وی علت این مسائل را قوانین تحمیلی به سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: قوانینی تصویب شده که برای اجرای آن منابع مالی در نظر نگرفته اند و همین موضوع باعث شده سازمان تأمین اجتماعی به اجرای تعهدات خود با مسائلی روبرو گردد.

میرزایی در خصوص بدهی دولت به این سازمان، توضیح داد: بدهی دولت مربوط به سالهای قبل تا کنون است و روی هم انباشته شده و چنانچه بدهی خود را پرداخت نکند، سازمان تأمین اجتماعی نمی تواند تعهدات خود را به موقع انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه خواسته ای که بازنشستگان امروز مطرح کردند، به حق بوده است، گفت: همسان سازی حقوق، واریز سهم بیمه درمان کارگران به تأمین اجتماعی، پرداخت بدهی دولت و غیره از جمله مواردی بود که امروز مطرح شد و تمامی آنها نیز به حق است.

مدیر تأمین اجتماعی شرق تهران گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز رایزنی های مختلف و مذاکراتی با مجلس و دولت برای پرداخت بدهی های دولت به این سازمان انجام می دهد که یکی از نتایج آن نیز این بوده که 50 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قرار بود سال جاری پرداخت گردد اما باید از دولت سوال کرد که چقدر آن را پرداخت نموده است!؟

میرزایی با اشاره به اینکه بازنشستگان وضعیت خوبی ندارند، گفت: مسائل مالی باعث شده که وضعیت معیشتی بازنشستگان مناسب نباشد. چرا که این افراد سالیان سال کار نموده و حق بیمه آن را پرداخت نموده اند اما متأسفانه امروز خدمات در شأن خود را دریافت نمی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4174

به "تصویب قوانین تامین اجتماعی بدون در نظر دریافت منابع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب قوانین تامین اجتماعی بدون در نظر دریافت منابع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید