تفاهمنامه بیمارستان پرسپولیس زنده می شود

به گزارش بلاگ پو، ایران ورزشی - 10 سال قبل و در دوران مدیریت حاج عباس انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس او طی اقدامی ویژه قراردادی با یکی از بیمارستان های در حال ساخت تهران بست. طبق این قرارداد و تفاهمنامه ای که در حضور خبرنگاران و اهالی رسانه امضا شد قرار بر این بود تا این بیمارستان از نام پرسپولیس استفاده کرده و در عوض خدمات و امکانات ویژه ای در اختیار این باشگاه قرار دهد. طبق این تفاهمنامه قرار بر این شد تا بیمارستان فوق 10 درصد هزینه های بلیت هواپیمای پرسپولیس در طول فصل را پرداخت کند و سالانه به صد نفر از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس، حتی آنهایی که سرطان پیشرفته دارند خدمات درمانی رایگان بدهد و حتی هر فصل هزینه خرید یک بازیکن جدید را به باشگاه پرداخت کند.

تفاهمنامه بیمارستان پرسپولیس زنده می شود

این تفاهنامه در زمانی که آجرهای ساختمان این بیمارستان در حال چیده شدن روی یکدیگر بود نوشته و امضا شد و طرفین متعهد شدند تا طی مفاد این تفاهمنامه با یکدیگر همکاری کنند. این تفاهمنامه در هتل سیمرغ تهران با حضور اهالی رسانه امضا شد و از همان زمان بود که نام پرسپولیس کاری کرد تا سهام این بیمارستان در حال ساخت با قیمت گزاف به پزشکانی که می دانستند بهای این سهام روز به روز بالاتر خواهد رفت، فروخته شود.

این تفاهمنامه در دوران مدیریت عباس انصاری فرد امضا شد اما خیلی زود همه چیز رنگ باخت و این بیمارستان با نام هتل بیمارستان گاندی افتتاح و همین حالا نیز فعالیت می کند. بیمارستانی که حالا سهامش چندین میلیارد تومان ارزش دارد اما تفاهمنامه باشگاه پرسپولیس با این بیمارستان سر جای خود باقی است و محمدحسن انصاری فرد قصد دارد تا دوباره این داستان را پی گرفته و احیا کند. طبق این تفاهمنامه و تعهدی که بیمارستان فوق به پرسپولیس دارد یا باید دوباره با باشگاه پرسپولیس همکاری کنند یا سود سهامی که به پزشکان مختلف فروخته اند را به پرسپولیس بپردازند.

عباس انصاری فرد مدیر وقت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ایران ورزشی در این باره توضیح می دهد: زمانی که کلینیک پرسپولیس را در ساختمان باشگاه راه انداختیم از دکتر سودی خواستیم امکانات پزشکی گسترده و مطلوبی برای پیشکسوتان و بازیکنان ارائه بدهیم و البته از این مسأله درآمدزایی کنیم. در همان زمان این بیمارستان در حال ساخته شدن بود و می توانست تخصصی ترین بیمارستان کشور باشد که متأسفانه نگذاشتند شکل بگیرد.

وی ادامه می دهد: بعد از رفتن من از باشگاه دیگر این تفاهمنامه پیگیری نشد و چون اسم من بود اجازه ندادند کار پیش برود. همان زمان من گفتم حاضرم اعلام کنم این پروژه با نام شما ادامه پیدا کند اما چون من این کار را شروع کرده بودم نگذاشتند ادامه پیدا کند. در واقع بعد از آن هرچه مسئولان بیمارستان با مسئولان باشگاه تماس گرفته بودند باشگاه جواب نداده بود، در صورتی که اگر این اتفاق می افتاد خیلی از مسائل پیشکسوتان حل شده بود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می گوید: این بیمارستان هم می توانست درآمدزا باشد، هم کاری کند تا پیشکسوتان و بازیکنان تا آخر عمرشان بیمه باشند. همین الان خیلی از پیشکسوتان ما برای درمان بیماری های شان مسائل اساسی دارند. در ضمنً این بیمارستان قرار بود با دو بیمارستان خارج از کشور لینک شود تا بازیکنان و خانواه های شان در صورت لزوم از امکانات این بیمارستان ها هم استفاده کنند.

انصاری فرد در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است این تفاهمنامه دوباره زنده شود و مورد استفاده پرسپولیس قرار گیرد، می گوید: شدنی است و امیدوارم مسئولان این بیمارستان هم همکاری کنند چون در نهایت به سود ورزش و فوتبال کشور تمام خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13664

به "تفاهمنامه بیمارستان پرسپولیس زنده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه بیمارستان پرسپولیس زنده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید