تمجید AFC از جو استادیوم آزادی و گل منشا

به گزارش بلاگ پو، صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا از استقبال تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر تمجید کرد.

تمجید AFC از جو استادیوم آزادی و گل منشا

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از طریق حساب کاربری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در توییتر، امروز (دوشنبه) به جو ایجاد گردیده توسط تماشاگران در استادیوم آزادی تهران در دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر اشاره نمود. این صفحه با انتشار فیلمی از تشویق ایسلندی تماشاگران پرسپولیس، نوشت که به دردسر افتادن حریفان پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل این تیم تعجب آور نیست.

صفحه لیگ قهرمانان آسیا همچنین به گل گادوین منشا به تیم الدحیل اشاره نموده و در این باره نوشت: منشا قبل از زدن گل پیروزی پرسپولیس که این تیم را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برد، دروازه بان حریف را با خونسردی دریبل کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل در تهران با برتری 3 بر یک نماینده ایران به انتها رسید تا پرسپولیس در مجموع با پیروزی 3 بر 2 مقابل الدحیل، به جمع چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا برسد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1879

به "تمجید AFC از جو استادیوم آزادی و گل منشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید AFC از جو استادیوم آزادی و گل منشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید